今日,我呀媽就放假,通常就要去大陸買餸,最憎啦~~!
但系呀媽居然叫我叫譚xx一齊去飲茶,仲有眉姨同光仔,呀妹啦啦啦~!我真系好開心呀~!哈哈哈哈~~~!當然都要幫呀媽帶餸啦~!
返到澳門,我、呀妹同譚xx一齊去書展,哇......真系好多書,行左三個鍾都未行完,好累累呀呀呀~!
結論:第一次去書展,感覺好到爆呀~!