
十周年..........
LUNCH
BENEDICT你又係既?
係中2搞風搞雨
大息
全世界既人都落左去睇波
籃球比賽
(人地)20:0(我地) -0-
排球比賽
(8A)26:22(7B) -0-
D女仔仲好過男既 ?
之後我地淪落到要洗菜
人地就ONLY搬檯搬椅 T~T
有冇搞錯呀
果班四毛戰隊洗菜洗到癲哂 XDXD
大家千祈唔好食菜呀 XDD
但係最後俾人清哂 -0-
嗱 ! 肚痛唔關我地事架 !
晚會開始
冇想像中咁好玩
上左去5樓玩,
"----------------------------"
我們永記7B班的承諾 !
對你最真誠的剖白 !
|