超倦既一日........
今日把聲超沙
PET ENGLISH
訓著左 zzz
CHINESE
唔好再講詩啦好唔好?
MATHS
SICK哂照訓 zzz
MUSIC
發火中
愈黎愈憎潘生 \/
ASSEMBLY
識DORA咁耐
估唔到佢咁勁架WO XDD
LUNCH
被人話我抄功課
我唔識MA
中史
同GLADYS對戰
好廢呀佢
俾我擲中個頭WO XDDD
呢D先叫做"豬"
METORSHIP
MIKE SIR 代 ? 咪玩啦
佢超低能架
果個(大毛)姍姐係度畫D....-0-
ANDTHEN
落去打馬騮搶波
大毛佢好"猴琴"呀
都唔知佢當左個波係咩
超大力搶波
搞到紅哂同濕哂呀
|