YO MAN, 今日係好倦既一日 成日係度訓 俾老豆搞到訓唔到
QUIZ果陣 仲要SLEEP埋 仲俾MS NGAN鬧到飛起 -0-
ENGLISH 睇片果陣即醒 勁多SHIT 最搞笑既就係"FAVOURITE PART" XDD 個石像被人斷J XDD HISTORY 我D眼皮超重呀 z3z SO又訓 zzz
LUNCH_大息 粉刷大戰 XDD
GEOG 同HISTORY一樣咁訓.....