今日一起身,就去開部NOTEBOOK
去開 蚊 個 blog 聴歌仔
首歌好好聴哦!
再係個 forum 發幾個post
就出左街去cycling啦!
出街個陣搵唔到個銀包添
好彩最尾都搵得番 xDDDD!
cycling時我打俾鄺博仔!
返到屋企就打邊爐
又同鄺博仔煲左一陣電話粥
成日按錯掣
去開 阿姍 個 blog 聴歌仔
首歌好好聴哦!
兼係MSN同著餅同阿姍傾左一陣
我係MSN問佢個電話
佢點都唔肯俾我
超灰,超傷
但係都有點開心!
而且仲學打左更多的速成呀!
--------分隔句子的線---------
天空下起雨了
他撐的傘在你身邊陪著
可是我不快樂
因為看見他臉上的笑 是很勉強的
*我很想愛他 但是眼睛在說謊
隱瞞比較容易吧
免得感情變的複雜
我很想愛他 但是理智在吵架
退出可以解圍嗎
誰能給我一個好的回答*
愛情是模糊的
可憐的是沒有勇氣選擇
如果再捨不得
這樣下去我們每個人 都是受害者
REPEAT*
當愛情陷在危險邊緣
是否都會傷痕累累
是否都會苦不堪言
REPEAT**
愛情教會我們都放不下
望住你,好像望住陽光一樣溫暖 !
--------分隔句子的線---------
|