▊}"『DEATH~Hol d~Tight ↖ #
★愛是一種感覺, 即使痛苦也會覺得幸福
愛是一種體會, 即使心碎也會覺得甜蜜
愛是一種經驗, 即使破碎也會覺得美麗
喜歡跟愛是不一樣的~~
喜歡是盪秋遷..可以自得其樂..不需要別人的回應
愛是翹翹板.☆
Auyeungxp01
暱稱: ll*﹏Au Yeung,#
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~ 6-891 ~
07-6-7
2007-06-06
zZZ]∼2007-6-4
2007-06-02
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Baidu MP3
Windows XP
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 50
今日人氣: 7
累積人氣: 2301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


2006-11-26 分類: 未分類

今日一起身,就去開部NOTEBOOK

去開 蚊 個 blog 聴歌仔

首歌好好聴哦!

再係個 forum 發幾個post

就出左街去cycling啦!

出街個陣搵唔到個銀包添

好彩最尾都搵得番 xDDDD!

cycling時我打俾鄺博仔!

返到屋企就打邊爐

又同鄺博仔煲左一陣電話粥

成日按錯掣

去開 阿姍 個 blog 聴歌仔

首歌好好聴哦!

兼係MSN同著餅同阿姍傾左一陣

我係MSN問佢個電話

佢點都唔肯俾我

超灰,超傷

但係都有點開心!

而且仲學打左更多的速成呀!

--------分隔句子的線---------

天空下起雨了
他撐的傘在你身邊陪著
可是我不快樂
因為看見他臉上的笑 是很勉強的

*我很想愛他 但是眼睛在說謊
 隱瞞比較容易吧
 免得感情變的複雜

 我很想愛他 但是理智在吵架
 退出可以解圍嗎
 誰能給我一個好的回答*

愛情是模糊的
可憐的是沒有勇氣選擇
如果再捨不得
這樣下去我們每個人 都是受害者

REPEAT*

當愛情陷在危險邊緣
是否都會傷痕累累
是否都會苦不堪言

REPEAT**

愛情教會我們都放不下

望住你,好像望住陽光一樣溫暖 ! 

--------分隔句子的線---------