遲下我都唔係咁得閒 16/7 會學校帶隊,去香港科學館 17/7 都係學校帶隊,去沙田文化博物館 26/7-27/7 去盤龍峽(我會買手信......) 4/8 我親戚出黎香港玩 5/8-9/8 帶佢地周圍玩(昂坪360...H.K park等) 10/8 親戚走la@.@ 13/8 我要返學la!!! 21/8 學校開始要搬野 31/8 最後一日係學校la~~~ 1/9 去新校(將天)工作 所以計下我得返30日係葛量洪炸 ng知到時我會唔會喊呢?!