我日日都好似好累咁....
幾時先可以比我訓返日好教aR!!!
我就黎變aR婆(唔係係變左aR婆)
今次我都幾有恆心
難得我會打Blog aR~~
各位同學,考試加油aR.....>.<
我下個禮拜都要考埋最後一份卷lu...
----------------------------------------------------------------
知我係邊個嗎?
答案:Yuki是也.....