MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

私家H0uSe!
好友大缺中!
B2aR
暱稱: B2aR
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
XD``
最新文章
入手文...''!
-!''omG!!!~
``慈青''!
♥♥ Janne Da Arc ♥ A...
考試最後2日!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (16)
FaC2B00|< (2)
好用軟件 (2)
未分類 (12)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 179
今日人氣: 11
累積人氣: 2803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


青獎!日! ON!狗!日 -田-! 鬱悶 分類: 未分類

星期五去左睇死神來了4 A____A

勁爽勁正勁HIGH!!!!!!!!!      

睇完落左亞洲打機~11點幾去FD屋企樓下拎電筒*3*

2支都超長超勁個D!_!

之後就番左屋企訓覺....野都味執0rz!

 

 

 

星期六!

終於到青獎日....''   

朝日10點鐘起左身........

之後就係一路瘋狂地執野!.....落街買野!_!

拖鞋. 電芯樣樣買!

毛布. 底褲樣樣齊!

之後最後12:45分去左daiso搵朱富安!

1:00等到車上左車

之後2點6分見到石排灣! 點知禁錯鐘......要係下一站行番番去...頂!

到左....檢查裝備!         之後做埋熱身操!  就拎哂野上去行山*3*!

原來我地唔係跟辛生

要跟其他唔識個d 丫SIR!       不過係除左嚴左D, 都幾講得笑...玩得既*3*!

之後就真係勁辛苦.......蝴蝶谷 五X爪!

乜都行哂!     第1日去到一半教起營! 起完又收番埋行山...勁O咀!

之後又落番一條好長好長既樓梯!

我地明明第1組出發   點知丫SIR帶我地行遠路

變到最尾一組到煮野食個到

得九個字比我地煮野食...食埋野...加洗野...勁ON九!

之後行番去慈青營!!!

勁正丫....訓慈青!!

夜晚吹水吹到2點幾....佢地去左玩人地房

第2日朝早...起身!_!   早餐都係一樣....慈青D野不嬲正...XD

之後去左打我第1既桌球!

之後又番番去食中午......中午勁好食丫!!

個個搶住黎食!! 仲要問其他組拎野食...XD

之後又番番去督波=-=!........都係唔識打...唉!

之後又開始行......行到黑沙..勁想買野食! 同氣水!!

流哂口水咁.....但係唔比買   

之後又係行...唉!

之後個條山路有勁多蜘蛛! 隻隻都有你手掌咁大LO._.!

最後行到番去路環市區......

影埋相遲D做報告個陣用...唉!

下次去仲要帶埋米....油個D''   都唔知點算!

帶住米黎行山...0rz!

影完相....之後就搭車番屋企!

之後星期一仲有體育堂....依加個身勁痛...唉!

 

 

up番d相先!

時間: 2009-09-28 10:46 PM
檔名: 290245_58e9911f26af4d66a7fb2a110c2f9c4f
大小: 25.62 KB
尺寸: 320x240px

時間: 2009-09-28 10:46 PM
檔名: 290245_ce0152287d8d9e23b7061e91538e4563
大小: 27.44 KB
尺寸: 320x240px

時間: 2009-09-28 10:46 PM
檔名: 290245_bccd893fb8fe3a0d12b62f63e49b3582
大小: 26.21 KB
尺寸: 320x240px

 

時間: 2009-09-28 10:52 PM
檔名: IMAG0228
大小: 83.91 KB
尺寸: 640x383px

時間: 2009-09-28 10:52 PM
檔名: IMAG0301
大小: 72.22 KB
尺寸: 640x383px

時間: 2009-09-28 10:54 PM
檔名: IMAG0285
大小: 49.18 KB
尺寸: 640x383px

時間: 2009-09-28 10:52 PM
檔名: IMAG0236
大小: 30.9 KB
尺寸: 640x383px    <----中間有隻蜘蛛*3*!  睇唔睇到!!

最後!!!!!!

時間: 2009-09-28 10:57 PM
檔名: IMAG0225
大小: 27.74 KB
尺寸: 640x383px

 

呵呵....打左勁耐...!_!     勁辛苦~諗唔到有咩打!_!

記得cm丫*3*!

 

差d唔記得左.....我地行過既路*3*

因為第2日太少時間~所以cp08~10係冇行到既...好似

 

 

 時間: 2009-09-28 11:16 PM
檔名: CCF02009928_00000
大小: 224.99 KB
尺寸: 738x1024px

時間: 2009-09-28 11:16 PM
檔名: CCF02009928_00002
大小: 177.24 KB
尺寸: 738x1024px

發表時間:2009-09-28 10:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 B2aR 的日誌)


carol_1026 於 2009-10-08 05:43 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sd8888 於 2009-10-04 09:00 PM 發表:
http://boss.maushan.com/viewthread.php?tid=244
包你look完之後好想笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我睇過...勁慘
Posted at 2009-10-08 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coco_oo 於 2009-10-04 08:34 PM 發表:
- 蜘蛛...
真係令仔到佢牙*0*
- 又係戈個吾知咩山--V
我上次都行到仆街/..\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小心唔好跌落山bo -v-!
Posted at 2009-10-08 12:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sd8888 於 2009-10-04 02:22 AM 發表:
你個blog d 歌好正牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IN1230 於 2009-10-03 06:50 PM 發表:
正點牙同學~~
青獎好野泥 ~~ haha ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

攰到p街=-='
今個星期又要再去!
Posted at 2009-10-08 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WInG_115 於 2009-10-03 02:58 PM 發表:
-___________-' 茅廁;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

正豆吧!_!
Posted at 2009-10-08 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuki1027 於 2009-10-03 01:11 AM 發表:
CM =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!
Posted at 2009-10-08 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JAN241 於 2009-10-02 07:15 PM 發表:
我遲d都係慈菁'
隻蜘蛛好有feel~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

慈青好玩好多!
Posted at 2009-10-08 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KKCHEONG 於 2009-10-02 12:00 PM 發表:
爽爽爽爽爽爽爽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爽?!  咁大獲...
Posted at 2009-10-08 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAMAN0805 於 2009-10-02 12:04 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-08 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]