星期五去左睇死神來了4 A____A
勁爽勁正勁HIGH!!!!!!!!!
睇完落左亞洲打機~11點幾去FD屋企樓下拎電筒*3*
2支都超長超勁個D!_!
之後就番左屋企訓覺....野都味執0rz!
星期六!
終於到青獎日....''
朝日10點鐘起左身........
之後就係一路瘋狂地執野!.....落街買野!_!
拖鞋. 電芯樣樣買!
毛布. 底褲樣樣齊!
之後最後12:45分去左daiso搵朱富安!
1:00等到車上左車
之後2點6分見到石排灣! 點知禁錯鐘......要係下一站行番番去...頂!
到左....檢查裝備! 之後做埋熱身操! 就拎哂野上去行山*3*!
原來我地唔係跟辛生
要跟其他唔識個d 丫SIR! 不過係除左嚴左D, 都幾講得笑...玩得既*3*!
之後就真係勁辛苦.......蝴蝶谷 五X爪!
乜都行哂! 第1日去到一半教起營! 起完又收番埋行山...勁O咀!
之後又落番一條好長好長既樓梯!
我地明明第1組出發 點知丫SIR帶我地行遠路
變到最尾一組到煮野食個到
得九個字比我地煮野食...食埋野...加洗野...勁ON九!
之後行番去慈青營!!!
勁正丫....訓慈青!!
夜晚吹水吹到2點幾....佢地去左玩人地房
第2日朝早...起身!_! 早餐都係一樣....慈青D野不嬲正...XD
之後去左打我第1既桌球!
之後又番番去食中午......中午勁好食丫!!
個個搶住黎食!! 仲要問其他組拎野食...XD
之後又番番去督波=-=!........都係唔識打...唉!
之後又開始行......行到黑沙..勁想買野食! 同氣水!!
流哂口水咁.....但係唔比買 
之後又係行...唉!
之後個條山路有勁多蜘蛛! 隻隻都有你手掌咁大LO._.!
最後行到番去路環市區......
影埋相遲D做報告個陣用...唉!
下次去仲要帶埋米....油個D'' 都唔知點算!
帶住米黎行山...0rz!
影完相....之後就搭車番屋企!
之後星期一仲有體育堂....依加個身勁痛...唉!
up番d相先!






<----中間有隻蜘蛛*3*! 睇唔睇到!!
最後!!!!!!

呵呵....打左勁耐...!_! 勁辛苦~諗唔到有咩打!_!
記得cm丫*3*!
差d唔記得左.....我地行過既路*3*
因為第2日太少時間~所以cp08~10係冇行到既...好似


|