| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| -!''omG!!!~ |
分類: 未分類 |
都有成個月冇打B10G!
講番句新年快樂先...XD!
祝大家遲D新年可以逗多D利是-V-!
依排我真係有好多野想打...又唔知點打...
反正就係發生左好多好多野!!
都令到我好煩同好煩
屋企人又有壓力....邊到都有壓力...0rz!!) 正所謂你有壓力..我有壓力.....唉
本身考完試應該好輕鬆....但係唔知點解我依加好似同考試個陣冇咩分別-v-!
可能我本身都唔多緊張個考試啦
祝我自己30/12生日快樂
過左生日n咁耐先講
今年生日第1份禮物居然係in子個份...0rz
已經遲左個啦.....點知其他仲味到!!!
仲要繼續遲....=-=!
連我自己個份都要遲多幾個月先到貨!! 唉!!
咁快就過完一段...過完半年....
又要諗轉去邊間學校!!
真係好煩....依加冇一間想去...都唔知到時點搵學校好..唉!
點算丫!
天丫.....好煩丫!!!
|
| 發表時間:2010-01-18 11:51 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
3Q~ Posted at 2010-02-01 11:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
3Q~ Posted at 2010-02-01 11:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係唔係=-=' Posted at 2010-02-01 11:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雪露鈴音 於 2010-01-21 02:23 PM 發表:
毛主席~~會網好像有問題
快D上 MSN回復一下
|
|
|
雪露鈴音 於 2010-01-21 02:22 PM 發表:
毛主席~~個會網 係唔係有問題???在上MSN回復
|
網主回覆
3Q~ Posted at 2010-01-18 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
熊大爺!_________! 生日禮物..送一碗魚旦比你-3-
|
網主回覆
魚旦....  Posted at 2010-01-18 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|