BABIET3T |
|
暱稱: ah撚!*.___. 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
最新日誌 |
|
| |
|
2006 年 8 月 19 日 星期六 |
.________." |
今日很早起了身! `
蚊打俾我..跟住出左去-____-"
出到去又同佢入番去喎=.="
仆街黎既-昆我出去接佢..又吾俾我食野喎*3*
之後去左葵芳!-__-去M記買野食(好可憐!!.3.)
買個陣..隔離有個肥肥地的女孩子-___-"
屎忽蚊無啦啦串人-...-"
我叫佢出小句聲NA.3."
佢話我做咩幫肥婆=[]="
買完..去唱K!冇帶身份證-___-"
入到去要比左$先-0-
5點半左右...牙星*(蚊D FD NA!)
黎左....冇理佢--....唱完._____."
又搵吾到佢喎....系下面等等等=0=
無啦啦佢就彈左出黎NA-____-"
之後過左商埸行..牙蚊釘洞啦*0*
THEN..,佢地煲煙-___-'
我就走了!T^T
搭車!'有條友坐我隔離..傾電話好LUN大聲囉佢=0=
系咪驚冇人知佢傾電話唷!?*
成車人望住佢..佢好似好自豪咁...
[吾通佢認為人地覺得佢令先望佢麼=0=?]
終於有人話佢了xD!
番到屋企..就開左日記T3T了!
PS:經已力求完美!
|
| 刊登時間︰2006-08-19 08:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
細蚊 於 2006-08-20 03:35 PM 發表:
衰鬼XD我真係掛住你咖 !!!*=]`
乜你唔掛住我咩 !!!=V=
|
網主回覆
掛掛掛掛掛啦>\/<
嘿嘿! Posted at 2006-08-20 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
細蚊 於 2006-08-20 03:34 PM 發表:
衰鬼XD我真係好掛住你啊!!!*=]`
你唔掛住我咩 -V- ??
|
網主回覆
掛死你NA..衰野>3<'
{小心雞仔呷醋唷XD!} Posted at 2006-08-20 03:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
細蚊 於 2006-08-20 03:25 PM 發表:
|
網主回覆
尋日先見完.-0-
咪咁痴纏啦!衰鬼XD Posted at 2006-08-20 03:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
細蚊 於 2006-08-20 03:24 PM 發表:
|
網主回覆
做咩你個名要叫細蚊耶-_____-!?"
不過多謝你NA.______.
決定請你食野XD Posted at 2006-08-20 03:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
細蚊 於 2006-08-20 02:16 PM 發表:
|
網主回覆
FK.3."
屎忽鬼!* Posted at 2006-08-20 02:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|