×惢疼′ 
琴晚到最後我同老公都1齊拎住電話訓著左-3-嘻嘻~~傻的>3<今日都系要早起身去返工..d時間過得好慢牙,,好掛住老公佢..點算好哇..1路做野1路諗住老公,,唉~~放工果陣收到細澄既電話,,佢話佢媽咪就快5得,,我呆左..點解呢排咁多人有事ga><澄澄都就快撐5住ga na><嗚嗚~~之後我就搭車返屋企,,個腦不停咁諗野,,之後訓著左,,1訓就訓到落車先起身..諗緊過5過婆婆度,,最後我都系決定返屋企,,返到屋企開左電腦,,之後就換床單..搞掂晒之後就去洗白白,,wow!!第1次咁早就洗白白-3-哈哈!!得我1個人系屋企,,又5知有咩好做,,老公佢又冇on msn,,之後我就周圍搵野玩,,玩到累就去左教教豬,,老公佢5點幾就on左,,同佢傾左幾句..打比佢傾左1陣,,佢話眼訓..之後我都再訓過...1訓就訓到8點幾-3-細澄打比我..話佢媽咪已經走左,,佢喊得好辛苦,,唉!!算啦~~希望細澄媽咪安息啦,,我今日心情都5系幾好,,5打na-o-
|