☆歡迎黎到ღ小澄βαβιღ既βLοg﹏
♥大家記得要留埋cm先好走也♥
*仲有千祈吾好系我→βLοg←度*
≦拎左野走×吾出聲哇≧XDD
"╰*謝絕小偷♥嚴禁抄襲*╯"

||【°×*眼淚×°到底可時會停..°×﹏__小澄βαβι`★
BABIII1009
暱稱: 澄βαβι`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
{★}我永遠會懷念尒{4...
{★}我永遠會懷念尒′
{★}不愛也是一種愛′
放棄?!
[★] 15days′
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
★蔚βαβι`☆
★強βαβι`☆
★達βαβι`☆
★彪βαβι`☆
★jαι βαβι`☆
★輝βαβι`☆
♥車厘子♥` (KIMmIJaii)
★糖βαβι`☆
★蠢βαβι`☆
`乜囝 (kai428)
` li... (ling_1994)
★俊βαβι`☆
★小軒βαβι`☆
★軒βαβι`☆
★儀βαβι`☆
★囡βαβι`☆
★恩βαβι`☆
★強βαβι`☆
★敏βαβι`☆
★青βαβι`☆
2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


{★}我永遠會懷念尒′  

我最愛錫既小笨><..我今朝起身果陣...諗住過去搵你..點知你細佬打比我..話比我知..你已經系今朝既7點幾離開左喇..真系好對吾住..我琴晚知道你出左事,,都冇過去睇你..系我吾敢去搵你..我知道你最想見既人系我..我自己個心好痛..1直系度喊..好辛苦..點解錫我既人要1個1個咁離開我..牙俊又系咁..嘉嘉又系咁..而家連你都系咁..我仲留系度有咩意思?!我記得你講過...bb佢地出世之後你要做佢地既爸爸ga..咁而家呢?!佢地都未出世..你就走左..我真系好掛住你..希望你1路好走喇..我會乖乖咁生活..你吾洗擔心我ga..我知道你同牙俊佢地1樣會系上面陪住我ga>3<

 

牙俊..嘉嘉..小笨-3-我永遠都愛你地也.,吾會變>3<

出爐時間:2011-02-22 09:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BABIII1009 的日誌)


l0vechunbabi 於 2011-02-22 09:59 PM 發表:
妹..你無事嗎?!我知道小笨係你最好既朋友..我知道佢走左你好唔開心..你唔好喊啦..我見到你咁我好心痛..你有咩就搵我傾下啦..乖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哥..我話冇事你都吾會信啦,,係咪?!佢真係好錫我GA,,每次我吾開心佢都會陪住我..點解要咁對佢..唉!!我靜下會冇事..吾洗擔心..
Posted at 2011-02-23 12:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_sleepy 於 2011-02-22 09:56 PM 發表:
唉..小笨佢真係走得好突然...點都好啦..澄澄你有咩就打比我地啦..我地會陪住你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笨晴..唉~~真係估唔到...我會打比你地架喇..
Posted at 2011-02-23 12:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]