★芣開惢′ 
唉~~今日心情好差,,個頭系呢2日又開始痛,,5通澄澄真系會撐5到落去?!我5敢再諗了,,只系想開心咁過埋去..琴晚老公成晚冇陪我,,我就成日都訓5著..好5知點咁,,唉!!咩都5想理,,我連自己既事都未搞得掂,,仲邊可以理埋其他人既野呢?!我系度想同你地講d野,,睇完要覆返我ga,,
第1個系老公汶浩>3<雖然我地1齊左只系1個月多..但你比我既感覺真系好錫我..好就我~~我知道有時你發我脾氣,,系想我哄返你,,我為左你都改左d脾氣,,我知道我系太過痴你,,令到你好5知點咁..好對5住哇,,我5系5信你,,但你要知道佢搵返你,,我真系擔心你會比佢搶走><我應承你會比多d私人空間你..5會再管得你咁緊na,,好多謝你系我開心同5開心既時候都1直都陪住我,,系你令到我知道你系我既最愛..我真系5可以冇左你,,老公我愛你也-3-
第2個系細孖可兒-3-我地話咁快就識左好幾年了,,我地真系比人地d親生姊妹感情仲要好,,你都好錫我呢個大孖,,好多謝你成日都陪住我,,無論系我開心同5開心都好,,你都會陪住我,,你仲記5記得我地每次出街都會玩到好癲,,玩得好開心ga,,而家大家都各有各忙..會小左見面同小左出去玩,,但我知道我地既感情系1定5會變ga..對不?!永遠的好姊妹=3=
第3個系小強乖仔-3-雖然我5系1個好既媽子,,我又好小會陪到你,,但你都1樣好錫我好聽我話..我好開心有你呢個乖仔..希望你5會好似佢地咁離開我啦><
打住咁多先喇,,好頭痛>o<
|