[★]惢咫囿尒′
今日可以遲d返工..咁我整身就諗住...訓到9點幾就起身染左個頭啦,,點知我5知醒..訓到10點幾先起身-.-無奈左..之後又冇得染啦..激死我了!!之後就唯有整野出門口啦,,返到去已經11點幾lu..kaka!!冇咩野做-.-好悶..好掛住老公哇!!嗚嗚~~佢又未起身=.=點幾果陣乖仔打比我,,我聽5到..之後夠鐘就整野食-3-kaka!!叫乖仔打比我..1路同佢傾,,1路行出去,,xdd!!!傾左1陣就收線..我就去左搵fd,,笑左..見到牙浩同牙β佢地成班..同佢地吹左陣水..佢地5捨得比我走..哈哈!!掛住我咪得閒多d黎搵我囉,,嘻嘻!!不過牙浩個囝真系幾令囝下..我好鐘意佢對眼-w-哈!!5知我第時d囝畏對眼有冇咁令呢-w-xdd!!!打比老公..不過佢冇聽電話,,嗚嗚!!!之後就開始做野..諗諗下好掛住老公,,再試下打比佢..佢聽左na,,不過出左去打機-.-呢幾日佢都系咁..日日都訓醒就出去打機-.-5點幾佢打返比我-3-嘻嘻!!!我1路同佢傾,,1路做野..傾左1陣就收左線..我就做野..好快就收工!!搭車返屋企..好快就返到..之後就開電腦,,on msn,,食飯仔,,上左勁舞玩1陣,,之後就去洗白白,,同老公傾電話..1齊睇電視-3-之後就訓na>33<
|