[★]封惢鎖曖′ 
我發覺最近d記性真系比之前差左,,今日訓到11點幾先起身..珮珮打黎問我幾點出去搵佢..開頭我仲問返佢乜我今日約左佢咩?!之後佢話今日系嘉豪生日-.-我即刻o左,,,原來我5記得左囉-.-死火!!好在今日我冇約人出去,,之後我即刻去沖涼整野出門口..哇!!!嚇死我喇,,3點幾系mk等..sor哇嘉豪,,5好嬲啦/.\之後去左唱k..笑左..嘉豪今日好令仔哇...第1次見佢咁著=w=哈哈!!我地1人錫左佢1啖,,開心死佢啦=w=kaka!!生日禮物後補na-w-個個都玩到癲晒囉-o-之後我同嘉嘉同珮珮3個話去wc先..點知走左落去拎蛋糕上去..今次就等澄澄送上蛋糕啦=v=生日歌就由我地既細俊同細兒代表唱啦=w=wow!!嘉豪開心到喊左出黎=w=嘻嘻!!嘉豪就好啦...有咁多令仔令女陪佢過生日=w=之後切蛋糕果陣,,,佢地玩野囉..搞到嘉豪話下個到我-.-我o左..又關我事囉..我今年生日1早比人book晒-w-哈!!笑左...之後佢地話我5要佢地陪-.-我冇哇,,5準亂up!!我今年生日好多節目-.-多到我5識揀,,xdd!!祝嘉豪生日大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大大樂啦=3=
|