[★]回憶′ 
今日老公7點就打黎叫我起身=w=嘻嘻~~我仲傻下傻下咁..5想起身-.-不過到最後都系起左身,,之後就去整野..哥哥佢地打黎,,問我今晚去邊,,出5出去搵佢地,,我話5知道,,之後佢地問我而家系邊囉-.-我呆左..人家已經未訓醒,,佢地仲系咁問我野-o-都5知點答好..xdd-﹏-之後我話今晚先算啦,,佢地話好耐冇見過我-.-又問我今年生日點過-.-激死我喇,,搞到我差d發脾氣-.-之後我話我5得閒要整野出去..咁就同佢地收左線,,過左1陣到家姐佢地打比我..問我ββ而家點,洗5洗佢地去幫手睇住ββ..之後我話佢地鐘意啦,,我好累牙!!咁佢地話今晚黎搵我-w-yo!!家姐佢地系錫我多d既=w=哥哥佢地就煩我多d-w-哈哈!!成日都話因為我系佢地個妹囉-.-激死我,,我都5細啦..比返d私人時間我好不?!我知你地個個都錫我呢個妹,,但你地迫得我太緊了>o<不過諗返起..細個果陣同你地1齊住真系好開心..好想再同你地1齊住..遲dββ交比你地照顧na,,我會冇咩時間了>o<多謝你地1直咁愛錫我也-3-嘻嘻~~

|