☆歡迎黎到ღ小澄βαβιღ既βLοg﹏
♥大家記得要留埋cm先好走也♥
*仲有千祈吾好系我→βLοg←度*
≦拎左野走×吾出聲哇≧XDD
"╰*謝絕小偷♥嚴禁抄襲*╯"

||【°×*眼淚×°到底可時會停..°×﹏__小澄βαβι`★
BABIII1009
暱稱: 澄βαβι`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
{★}我永遠會懷念尒{4...
{★}我永遠會懷念尒′
{★}不愛也是一種愛′
放棄?!
[★] 15days′
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
★蠢βαβι`☆
★笙βαβι`☆
★蔚βαβι`☆
★jαι βαβι`☆
★軒βαβι`☆
★彪βαβι`☆
★俊βαβι`☆
★囡βαβι`☆
★鬼βαβι`☆
★kit βαβι`☆
★青βαβι`☆
★輝βαβι`☆
★敏βαβι`☆
★強βαβι`☆
★強βαβι`☆
♥車厘子♥` (KIMmIJaii)
★糖βαβι`☆
★細晴βαβι`☆
★小軒βαβι`☆
` li... (ling_1994)
2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


[★] 什 麼 也 不 想 理′  

[ ]     

,,5..11..!!5..!!...,,,,..5!!,,..5,,,,1 5..55..!!!?!?!

出爐時間:2010-04-06 01:30 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BABIII1009 的日誌)


iwasyan 於 2010-04-09 12:08 AM 發表:
如果係咁d人就唔值得你為佢喊!
眼淚是很寶貴的xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放棄左勁舞可能我會開心返..但我始終都系好掛住1個人..
而家連佢都走埋..我真系5知可以點了!!!
唉!!呢排真系好多野都令到我好煩,,好5開心~
我最好既姊妹又岩岩出左事..我屋企對寶貝又成日病..
我真系5知我自己仲可以撐到幾耐..好辛苦..
我未試過5開心到咁架,,而家真系晚晚都喊完先訓..
好想有人可以陪下我..我自己1個快撐5住喇><嗚~~
Posted at 2010-04-10 02:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iwasyan 於 2010-04-06 03:30 PM 發表:
勁舞只是一個游戲;本來游戲就係比人開心;)
搞到自己唔開心GE游戲不玩也沒什麼大不了:)
keep ur smile and don't be sad-v-!
stop think;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

寶貝囡=3=我都知...不過真系5想再上去了,,
上面d人好假...我真系5鐘意同d假人做朋友,,
好多都系講1套做1套,,不論系情侶..系朋友都系咁,,
我喊完無咩事喇,,你放心啦-3-有野我1定會同你講-3-
Posted at 2010-04-07 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



henry22076 於 2010-04-06 02:24 PM 發表:
媽 咩事呀? 做咩吾同我傾下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乖仔,,我唔知點話比你知..
你得閒打比我先慢慢同你傾啦=﹏=
Posted at 2010-04-07 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marco2517 於 2010-04-06 02:38 AM 發表:
唔好咁啦 你想放棄了我嗎...

如果無勁舞你同我點會在一起.....
你唸真d吧 (如果你真要放棄 我倍你放棄吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想咁..我諗我唔再上去...先會開心..
我都知我同你都係因為勁舞先一齊-3-
傻瓜..你捨得放棄我嗎@_@
Posted at 2010-04-07 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]