[★] 9days′
今日訓到點幾先起身,,1起身個人好暈..都5知做咩會咁,,好似傻傻地咁,,好掛住老公...個心1直諗住佢..但佢1直都冇搵我...有小小灰...不過5緊要喇,,我知道佢個心有我就夠了>v<過左1陣出去see dr..睇完就返屋企,,咁我就玩msn同玩fb,,玩到7點幾就出去食飯..老公系msn叫我-3-嘻嘻~~好開心...傾左1陣之後...佢又去左訓覺仔..我食完飯就返屋企,,1路睇電視,,1路等老公打比我..點知佢成12點幾先打比我-3-佢打比我,,咁我就乖乖陪佢傾-3-傾到點幾就收左線返上床^^
|