☆歡迎黎到ღ小澄βαβιღ既βLοg﹏
♥大家記得要留埋cm先好走也♥
*仲有千祈吾好系我→βLοg←度*
≦拎左野走×吾出聲哇≧XDD
"╰*謝絕小偷♥嚴禁抄襲*╯"

||【°×*眼淚×°到底可時會停..°×﹏__小澄βαβι`★
BABIII1009
暱稱: 澄βαβι`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
{★}我永遠會懷念尒{4...
{★}我永遠會懷念尒′
{★}不愛也是一種愛′
放棄?!
[★] 15days′
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
★強βαβι`☆
★笙βαβι`☆
★kit βαβι`☆
★悠βαβι`☆
★青βαβι`☆
★強βαβι`☆
★偉βαβι`☆
♥車厘子♥` (KIMmIJaii)
★恩βαβι`☆
★鬼βαβι`☆
★糖βαβι`☆
★小軒βαβι`☆
★彪βαβι`☆
★敏βαβι`☆
★輝βαβι`☆
` li... (ling_1994)
★俊βαβι`☆
★蔚βαβι`☆
`乜囝 (kai428)
★囡βαβι`☆
2010 年 8 月 25 日  星期三   陰天


[★] 12days′  

[★] 12days′

今日1早醒左,,諗緊老公系咪仲做緊豬=﹏=開頭諗住打比佢.最後都冇打..我怕阻到佢...下晝同表姐去食飯,,同佢傾計計,,表姐佢快要結婚了,,傾返好多我地細個既事,,原來我細個好得意ga=]]]哈哈!!表姐吾講我都吾知>v<3點幾果陣打比老公,,老公吾得閒陪我,,咁就收左線na,,到左4點幾果陣,,我再試下打啦..佢都仲系吾得閒,,咁佢話1陣打比我陪我,,咁就收左線喇,,到左6點幾佢打比我,,同我講佢出去通頂><果下有d吾開心..不過吾緊要na,,老公都好小出去玩,,間中我都吾會話吾比既-3-嘻嘻~~只要老公開心就可以了=﹏=8點幾老公打比我..果陣我落左街,,帶狗散步=﹏=哈哈~~傻左...老公話晏d打比我陪我-3-我話好啦...返到屋企on左msn同細佬傾計計,,,之後睇電視,,打比糖儿傾..嘻嘻~~好掛住老公...><之後老公打黎陪我喇,,好開心聽到佢把聲-3-我知道老公好錫我,,只係我自己太痴身,,好對吾住哇老公=3=老公講左樣野比我知...真系好開心...覺得自己愈黎愈幸福na,,多謝你哇=3=雖然老公出左街,,,但都陪左我成個鐘-3-我愛你哇老公>3<

 

出爐時間:2010-08-25 11:58 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BABIII1009 的日誌)


WAHAHAKAKA 於 2010-08-25 12:04 PM 發表:
PASS BY:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WHO ARE YOU?
Posted at 2010-08-25 12:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]