[★] 12days′
今日1早醒左,,諗緊老公系咪仲做緊豬=﹏=開頭諗住打比佢.最後都冇打..我怕阻到佢...下晝同表姐去食飯,,同佢傾計計,,表姐佢快要結婚了,,傾返好多我地細個既事,,原來我細個好得意ga=]]]哈哈!!表姐吾講我都吾知>v<3點幾果陣打比老公,,老公吾得閒陪我,,咁就收左線na,,到左4點幾果陣,,我再試下打啦..佢都仲系吾得閒,,咁佢話1陣打比我陪我,,咁就收左線喇,,到左6點幾佢打比我,,同我講佢出去通頂><果下有d吾開心..不過吾緊要na,,老公都好小出去玩,,間中我都吾會話吾比既-3-嘻嘻~~只要老公開心就可以了=﹏=8點幾老公打比我..果陣我落左街,,帶狗散步=﹏=哈哈~~傻左...老公話晏d打比我陪我-3-我話好啦...返到屋企on左msn同細佬傾計計,,,之後睇電視,,打比糖儿傾..嘻嘻~~好掛住老公...><之後老公打黎陪我喇,,好開心聽到佢把聲-3-我知道老公好錫我,,只係我自己太痴身,,好對吾住哇老公=3=老公講左樣野比我知...真系好開心...覺得自己愈黎愈幸福na,,多謝你哇=3=雖然老公出左街,,,但都陪左我成個鐘-3-我愛你哇老公>3<

|