☆歡迎黎到ღ小澄βαβιღ既βLοg﹏
♥大家記得要留埋cm先好走也♥
*仲有千祈吾好系我→βLοg←度*
≦拎左野走×吾出聲哇≧XDD
"╰*謝絕小偷♥嚴禁抄襲*╯"

||【°×*眼淚×°到底可時會停..°×﹏__小澄βαβι`★
BABIII1009
暱稱: 澄βαβι`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
{★}我永遠會懷念尒{4...
{★}我永遠會懷念尒′
{★}不愛也是一種愛′
放棄?!
[★] 15days′
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
★jαι βαβι`☆
★敏βαβι`☆
★糖βαβι`☆
★蔚βαβι`☆
★細晴βαβι`☆
` li... (ling_1994)
★笙βαβι`☆
★輝βαβι`☆
`乜囝 (kai428)
★kit βαβι`☆
★鬼βαβι`☆
♥車厘子♥` (KIMmIJaii)
★悠βαβι`☆
★達βαβι`☆
★儀βαβι`☆
★俊βαβι`☆
★強βαβι`☆
★欣βαβι`☆
★恩βαβι`☆
★蠢βαβι`☆
2010 年 8 月 26 日  星期四   晴天


[★] 13days′  

[★] 13days′

今日好早比表姐打黎嘈醒左,,佢叫我過佢度陪佢囉..之後我吾肯起身..訓多左1陣,,起身見到牙妹煮野食..叫佢順便煮埋我果份na..嘩!!!吾知牙妹佢想點囉...玩野..我嘈醒左牙媽..比左牙媽食..我整好d野..8點幾就出門口,,上左車1陣老公打比我-3-haha!!傻豬問我食左早餐未-w-我同佢講食左粥..牙妹煮既老公陪我傾到落車...去到表姐屋企先收線..我知老公佢累,,叫佢抖下-3-嘻嘻..之後我on左msn同d fd傾..個頭好痛..我吾知系咪又會出事..痛到我流眼水..><7點幾就返屋企..系msn搵老公..老公知我吾舒服..想我早d訓吾洗陪佢..之後老公對我惡惡..我好吾知點..好驚..佢又off左,,好似吾想理我咁..過左1陣我返左上床,,打比佢..同佢傾..我覺得佢好似冇咩心情陪我咁..最後應承老公傾到10點收線訓..我好乖去左訓..不過訓下醒下咁..好辛苦...訓到12點幾醒左..試下打比老公..點知佢冇聽..我諗佢應該訓左..之後我過左1陣..冷靜左就返上床再訓=w=

好掛住老公

出爐時間:2010-08-26 12:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 BABIII1009 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]