☆歡迎黎到ღ小澄βαβιღ既βLοg﹏♥大家記得要留埋cm先好走也♥ *仲有千祈吾好系我→βLοg←度* ≦拎左野走×吾出聲哇≧XDD "╰*謝絕小偷♥嚴禁抄襲*╯"
[★] 14days′
今日好早醒左一醒..對眼好痛呢,,嗚嗚~~真系好掛住老公,,不過佢呢排都好累...冇咩陪我...吾緊要喇..呢幾晚都搵糖儿陪我傾計計,,可能因為我個fd件事na,,令到我都好吾開心..
to:牙盈>3<無論點都好..有咩要幫手記得同我講..我幫到你既一定會幫,,你吾好怕麻煩到我地牙T^T傻妹~~我知道呢件事之後,..我都諗左好耐,,最後系你自己打黎話比我知既..你吾好咁吾開心喇,,乖乖啦,,我吾要再見到你喊na><知道麻?!