回到曖昧時..自覺最幸福.. 現在我哭了...
♥17/7♥ 今日同包子訓醒整野出不剛食野;見到老公距 地-0-齊齊食飯;hey`之後同包子9游不剛幾 個鐘-0-同老公距地吹水^_^其實我等緊老公 收工*0*[老公,牙光,細彬,細偉,大炮,細炮,mk jk,包子等等..]去打機-_-"悶死我!!老公嬲左 我/_\系銀座hey左勁耐-_________-無啦 啦胃好疼`老公拉左我去食野;仲話左我2句 老公好聰明ah`good:]比老公強吻.仆街ah` 等埋藍記齊齊落YL*0*落左陣機鋪`then去 食糖水;哈`好好笑-老公我愛死你ah!系鐘聲 附近hey左好耐`d gap好難!同包子食野;小 琪黎左*因為小琪唔開心,所以又搵老公距地 -_-"打左陣機有龜*shit`小琪仲要串d龜; 唉!累死我地!買點心同小琪;包子飛的返我屋企* 3點幾再同包子;小琪去老公屋企!!