BABIYUEN
暱稱: siuyuen=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-08-11
2008-07-29
2008-07-22
2008-07-20
2008-07-20
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 65
今日人氣: 4
累積人氣: 20807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


2008 年 7 月 16 日  星期三 
          
   

比yoyo點左名^0^

1.邊個點你做? yo`
2. 英文名邊個同你改?  自己`
3. 呢個電話號碼用左幾耐?  就黎1年`
4. 想唔想轉電話號碼?  唔想=]
5. 最記得邊個電話?  小琪`
6. 有幾多耳洞,仲想唔想啪? 6個` 想
7. 留唔留指甲? 留`
8. 出街有咩一定要帶? 錢`電話` 
9. 最近有咩唔見左好唔開心? 無ah!
10. 你最近收到咩禮物?  老公送既野`
11. 最想要邊個?  老公`所有朋友
12. 你最愛邊個?  老公
13. 會唔會一腳踏兩船? 唔會` 
14. 會唔會搶人男朋友?  唔會`
15. 有無戀情想返轉頭?  無;
16. 仲有無同果個人聯絡?  無;
17. 你地而家咩關係?  無關系!
18. 佢有咩令你印象最深刻?  唔答` 
19. 有咩地方你去過最鍾意?  好多`
20. 最有回憶既地方?  f.36`
21. 最鍾意邊個假期?  今 年`
22. 假期裡面邊刻最想留住? 老公`
23. 呢個假期有咩係你第一次見到?  幸福`
24. 呢個假期有無唔開心既時候?   有;
25. 對上食左咩? 好多`
26.岩岩個腦諗緊邊個? 老公` 
27. 岩岩打比邊個?  新朋友仔;
28. 對上接邊個電話?  新朋友仔 ;
29. 岩岩msn同邊個傾計?   新朋友仔`
30. 岩岩send sms比邊個? 新朋友仔`
31. 岩岩收邊個sms? 新朋友仔`
32. 睇上一次睇咩戲?  哇!!唔記得啦`
33. 岩岩聽咩歌?  傻小子
34. 岩岩搭咩車番屋企? 飛的
35. 對上一次你上過邊個屋企? 小琪
36. 對上一次邊個上過你屋企?  小琪
37. 對上一次邊個拖你手仔?  包子
38. 對上一次邊個攬你? 老公;
39. 對上一次同邊個影相?  小琪 
40. 對上一次發脾氣係因為邊個?  小琪
41. 對上一次喊係幾時? 唔講`
42.對上一次笑係咩事?  笑距on9`
43. 幾耐沖一次涼? 頭先`
44. 出門口要準備幾耐?  半個鐘
45. 鍾意讀書定返工?  讀書
46. 內向定外向? 外`
47. 邊一個同你最老友?  好多  
48. 邊個人你最掛住?  好多
49. 邊個朋友嚮外地?  -0-
50. 你電話save左幾多個電話no.?  100幾個
51. save得最多msg係邊個?   老公;
52. 邊個打得最多比你? 包子
53. 邊個send得最多sms比你? 老公;  
54. 你而家最想打比邊個? 老公;
55.你而家最想邊個打比你?  老公;
56.你而家最想見邊個? 老公;
57. 最想去邊?  海洋公園`
58. 對住愛既人大嗌,你會嗌咩?  我要嫁比你^0^
59. 你最想聽你愛既人大嗌d咩?  老婆'唔好走!!
60. 最想比邊個人做? 下-_____-做咩?

嚕:]記Cm`:2008-07-16 02:34 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
  ♥i' m siu yuen jaii




2008 年 7 月 15 日  星期二 
          
   

14/7

誰人認定愛始終會 
能將手再挽 過了 
始終不會失散


今日同包子去交表:]交完等小琪;熱死!
之後去左食瘦司-牙SAu.牙淑黎左^0^
then我.包子.小琪搵老公`牙光距地`
陪小琪返屋企整野;出返去搵老公距地!
同包子傾到好難受;去喝野!笑到pjjj-哈
之後上返去搵mk個d`有人on99.無人s0
過天耀搵細樹,細麟距地`上左細樹屋企!
本黎今晚想返老公屋企!不過..........
`最後返左屋企.訓教^______^


如果比我;我唔會等條仔;
如果距愛我!點會比我等?
男人;等黎托咩`

DSC00171  
15day
  
今日出tsw同小琪;SAu食瘦司-v-
食完見到細樹;陪距行左陣;
上左m記搵老公距地`之後去
左細fai屋企!上f.36拎野
去左游水=) [鬼仔,細fai,琪]
玩到癲曬!then返左屋企=)
同SAu傾電話;晚上5點過天睡

點解要為1條仔同自己個fd咁呢?_?
值得咩?死男人;oh my  god =]

嚕:]記Cm`:2008-07-15 03:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
  ♥i' m siu yuen jaii