同媽咪出左街=].. 完成..唔想留係外頭太耐.. 不是天氣熱.. 而是..心情實在差得可以
還是等不到我一直等的人.. 我不想為他冠上騙子的稱號..
開始懶得打日記了.. 或許.. 是因為情緒吧=].. 又又開始在亂想些有的沒的了..