5-14***今日係[[黃色與玖瑰情人節]],,番到去等TING果陣,,,YAN番左黎先,,之後同佢吹左陣水,,,TING番黎了,,,之後好快就閃左落去當值,,,好遲先當,,,搞到比人話左幾句,,之後閃左去後門當值,,,企左一陣就打中了,,,同TING,,YAN慢慢咁行去校務署,,,之後係咁企係到,,又冇野做,,,係到發牛豆,,,之後牙S!R又話又去操場B到搵佢,,,係話有D人比佢炒左,,,XDD***好彩冇我份,,,之後成8黠幾9點先上番去班房,,,坐左一陣就打中了,,,之後上[[商業]],,對卷,,,吾合格得果[[22分]],,都吾知點算好,,,之後有一個心太嘈,,,搞到M!SS發脾氣,,,對對下卷又3對,,,係到同我地講果D所謂開道理,,,係到話咩::[[你地既心入面係吾係只係有愛情呢樣野,,,之後又話咩你地念清楚你地而家應該做D咩]],,,果D啦,,,,聽完之後覺得M!SS講得岩,,,好快就過左一堂了,,之後上[[ENG]],,,冇聽過書,,,係咁同人傾計,,,之後M!SS叫我地做野,,又吾識做,,,唉,,之後上[[電腦]],,,聽牙S!R講左一陣書,,,就開電腦玩了,,,XDD**第一時間開MSN,,,XDDD***同左好多人傾,,,之後就上左CUT!ESTAR了,,,XDDD**睇到D人打既野,,,有一種吾知點既感覺,,,,回復左幾篇,,,就落堂了,,,之後LUNCH,,,同TING閃左落去搵丫苑佢地,,,之後同佢地吹左陣水,,,之後一齊閃左去2樓廁所,,,我係入面玩火機,,,之後同TING一齊入左個廁格入面,,,搞到佢地以為我同TING係入面[[磨豆腐]],,,之後比佢地嚇,,之後閃左上去3樓,,,係班房坐左陣就打中了,,,之後上[[科學]],,,上到去,,M!SS未黎到,,,又玩左幾下火機,,,之後上堂了,,之後M!SS又要我做埋果D吾知咩既實驗,,,冇做過,,係咁係到畫書,,,之後好快就過左呢堂了,,,之後上[[中文]],,,超吾想上丫,,,牙S!R講果D野一D都吾明,,,之後吾識答問題,,,野左一陣企,,,勆個人醒哂,,,冇咁眼訓了,,,之後又遲左放我地,,,上到班房坐左冇幾耐,,,就放人了,,,之後同T!NG左去留堂室當值,,,入到去乜都吾識做,,,要人教,,,之後閃左去2樓攞野,,,落番去就見到林S!R成個人企左係到了,,,之後佢教我同TING做野,,,好快就識做了,,之後同T!NG坐低左,,,之後好快就放左3個F4去了,,,XDD***佢地好搞笑丫,,,講果D野,,,,笑到我死,,,之後煎魚走了,,,同佢閃左上去放低野比林S!R,,,佢就閃左人了,,,之後留堂室得番我同T!NG,,同埋一個F1仔,,,佢係咁係到作文,,,作黎作去都作吾到,,,之後我同T!NG冇野做搵野到,,,係咁係到畫黑板,,,T!NG就默書,,,我就係到寫愛情既野,,,,搞到比T!NG話我過腦只係識念呢D野,,,O哂咀,,,之後成6點幾7點先閃到番屋K,,,係咁同人煲電話粥,,,同煲[[惡作劇之吻&惡魔在身邊]],,,,話咁快又過左一日了,,,
今日心情好左好多了,,,
可以忘記哂過左去既野了,,,
個腦而家只有開心既回憶,,,吾開心既全吾記得哂,,,XDD""
我要活得比你好*