| 12-26*12-27*12-28* |
分類: 未分類 |
12-26***
今日我同蘇婷,烏蠅,,李嘉豪,,林德偉,,出街...我地去左[[Tuen mum]]***我地去到[[市中心]]...成6點幾..7點***-/\-***之後佢地話睇戲****咁我同蘇婷好無奈咁行去[[志樂]]...果邊果個[[戲院]]到睇[[踢躂小企鵝]]]]]]...1開頭覺得有小小悶...但睇下睇下就覺得幾好睇****D企鵝好鬼搞野*****睇到9點幾10點***之後我地打的番去[[市中心]]..之後我地閃左去[[映貼紙相]]]...1開頭得我同蘇婷映...之後我地叫埋佢地黎映...XDDDD****見到佢地個無奈樣..超搞笑牙...點知[[林德偉]]又吾映**企係出面等**之後我地映到10點幾..果陣仲未食野...最後我地去左食[[[小小野]]]就去LU*****但係今日好HAPPY....我地行去搭西鐵****去到坐左1陣...就有車....之後上到車..坐左好耐先開車...超無奈...係西鐵到...我地超嘈牙***D人係咁係到望住哂**但係我地有我地傾計***之後到左[[天水圍]]]]...我,蘇婷,林德偉,李嘉豪一齊落車,,,得番烏蠅一個係車上面...我同蘇婷行左去搭[[751]]]....李嘉豪就行左去搭[[705]]]]]-**林德偉就行左去第二到***-之後蘇婷係[[天慈]]]落車****我自己1個搭番屋企...番到屋企...李嘉豪冇啦啦打電話黎...問我番到屋企未...果陣嚇死我牙...冇啦啦電話響*****
12-27***今日係屋企做功課.....冇出過街***++++++++
12-28***
今日番左學校....林SIR幫我地溫書****天氣超凍牙**-/\-""|||||||||之後又快又話12點比我地走....點知成12:40先比我地閃人...超O咀*****=.="
|
| 發表時間:2007-06-28 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | 497 | 498 | 499 | 500 | 501 | ... | 523 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|