| 2014.10.10 |
分類: 未分類 |
已經好耐冇再上過呢個日誌.抽咗小小時間去睇.原來呢個日誌足足陪咗我4年.
由中2開始事無大小都打喺呢度.慢慢我變到日日有咩開心唔開心我都打.
中2開始拍拖我都好小喺度提.出街都出到好似小學生咁.
段關係都唔係keep得好耐...所有既嘢我都好中意喺呢度分享.
呢度曾經紀錄咗我傷得最傷既一段感情.嗰段感情令我跌到最低潮..
亦幫我紀錄咗我最深既一段愛情...
而家呢啲已經變成過去.過去既嘢已經無法回頭.
呢個日誌我都唔會再上再用.
有了新開始我就唔會再諗過去.呢個舊既生活我唔會再接觸..
呢個日誌再見了...
謝謝你陪我過咗咁多日子.
我會好好記住.
我會>珍視回憶.放下過去
|
| 發表時間:2014-10-10 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 523 | »
|
|