前晚爆雙經..成晚冇訓/.\ 朝頭早無lala接到個電話..都未知咩事就比人鬧左餐..禾自問都係一心為左佢好..點解要咁黎講禾..過左一陣仲話因為禾成日唔理佢先會搞咁..禾真係好嬲..禾咩都冇做個..可能係禾做得唔夠好la..
如果係咁..禾咪走lo..唔會有人唔理佢了..
之後佢地黎左搵禾..叫禾細佬同禾換班佢又成日話cut左line人地唔組番..搞到禾哂左成日雙經時間..
佢地黎左禾都冇講咩..禾e+都唔知自己想點..可能冇左禾真係會好d...禾選擇左離開..禾e+都唔係日日都得閒..佢就要禾時時刻刻都陪住佢..禾連升lv時間都夠佢傾電話,,禾仲可以點...
|