我知今次唔番大陸足以令我冇左條命...but我死唔緊要..
如果真係要ge話,,我最放唔低ge就係老婆..因為我知佢好鍾意我,,我都係...
所以我死左佢一定會好傷心(我會唔會表錯情呢..)有時訓唔著,真係好想攬住你...
攬到實一實...
我真係唔捨得老婆..所以就算點我都要為佢活下去,,唔會放棄!!