|
琴日右訓死左-W-,,...呵呵*
今朝同牙W!NG MSN,,.."跟住11點幾佢返學=]*,,..
我出左去搵牙兆*係錦繡,,..佢今日係錦繡返工,,..跟住等左好耐-33333-
12點3先見到佢,,.."跟住問佢攞左$$先搭車去搵牙WING*
去到陽光"見到牙SAM*澄,,..AR文*同牙亨",,..
跟住同AR文,,..牙亨*牙W!NG;',..去金莎打機*打打下*同牙W!NG去左食野,,.."
總之6點到就係金莎等牙兆放工"
跟住7點到*牙兆黎左,,..=]
跟住得返我同牙兆"跟住朱仔黎埋*佢地送我返屋K,,..跟住就走左LU*
`I LUV U*
W!NG*最好的朋友,,.."希望1314好到死*,,..-
-THE END*,,..

|