|
前日夜晚11點幾出左街"因為小T話去唱K,,....*
AR兆請-33333-!!跟住唱到5點幾,,..."
我*AR兆,,..小T*同1個男人就去左陽光!*
後尾個男人走左,,*小T同AR兆開機-"我費時再用AR兆D錢,,......*
跟住去左金莎打機-W-XDD,,...!!*
有AR兆*我,,..小T"牙杰*
打打下*有個死肥仔打鼓-口-但係佢吾識打,,..打到好撚好笑!!-W-XDD,,..
牙杰O哂囉-3333333-*
跟住朱仔吾知做咩去熄左人地部機-W-超好笑,,...
跟住返返陽光",,..小T話走,,"返金龍樓*
得返我1個*T^T跟住牙兆黎左,,...!!*
講左幾句右走埋-口-!!可惡,,..
跟住我就坐*坐坐下,,"牙媽黎左-33333-同佢去面試!!*
4點幾落返元朗!*去陽光搵牙W!NG"
跟住同佢同埋DOMDOM去金莎打機!!*
打完返陽光開機!*7點幾到就走左"返屋K-W-XDD,,...

|