♀帥呠x]''__*心情日記
娃娃不懂哭''
娃娃受傷娃娃不想哭''
娃娃學會獨立不懂哭''
娃娃再也沒感情,,
娃娃不動聲色走掉了''
娃娃還是不懂哭,,
BB13142007
暱稱: 帥呠x]''
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
對你的愛沒有減過來,,...
分手了,,快樂嘛=]?
別讓我有哭的機會好嘛...
我有釘利環張相,,不過...
哎也也-.-v
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 2889
2008 年 8 月 17 日  星期日   清涼


怎麼?我吃醋,,不是吧? 分類: 未分類

可笑嗎?
我吃醋耶!!
可是他卻不是我的男朋友,,
夠可笑嗎?
太可笑了吧?
今天跟業說分手''
這個,,
哈哈哈哈
更加可笑''
如何讓心痛停止,,
然後再讓心跳停止,,
心痛,,
是沒了期的痛,,
我只能默默去承受你帶給我的痛苦''
寧願你真的不從谷底扶我一把''
因為到最後你卻推我回谷底''
今日去完海旁''
塔車果陣超唔開心''
因為見到某D野-/\-
不過算啦,,
都嬲唔落''
正如小敏所講''
真係嬲唔落..
不過呢..
今日睇唔到呀楠落水禮/ [] \
重以為有得睇/ [] \
我記起今日,,
我好似鐘意左打鼓仔,,
嗯,,
一條好仔a0a''
正是我要找的x]''
也許無緣吧=]
我放手了,,
我要他,,
快樂=]

發表時間:2008-08-17 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 17 日  星期日   酷熱


嘿嘿''今日又係星期日,,又係去海旁日子也aQa'' 分類: 未分類

呵呵,,
今日準偶去海旁落水哇x]''
嘿嘿'''
小敏諗住推呀楠落水xD''
我倒想看看@.@
嘻~~~
唉/ [] \
今日雖然未心痛完無左份工''
不過小敏同瑛瑛陪我很滿足了''
卡卡卡~~~
艾你地哇,,
姐妹們我地去海旁啦x]''
嘻,,
去完海旁再打日誌''
嘻><''
閉閉=]

發表時間:2008-08-17 02:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 16 日  星期六   酷熱


愛到了盡頭要否放手? 分類: 未分類

我問你一個問題''
他跟你分手''
你要跟他再次一起,,
純碎是因為真心愛上他,,
還是不甘心?
這個問題,,
不用答我''
你自己心入面會有答案''
但以你們自己判斷''
一定會說是愛上他''
但其實,,
是不是,,
自己心知道的,,
只是你不想面對,,
其實''
你跟他的緣份巳到盡頭''
所以愛他,,
必需放手,,
不是你的東西''
捉得再緊也會空虛''
他自願跟你在一起會是快樂''
他被迫跟你在一起會是痛苦''
你想他快樂還是痛苦=]?

發表時間:2008-08-16 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 16 日  星期六   酷熱


可笑吧,,原來根本星期一至五都是黑色的'''' 分類: 未分類

今日11點35分過D出門口返工''
為左等個好姐妹,,
不過佢又話好快,,
我等唔到了,,
我返左工''
但返到去都12點15分過D'''
比人扣左糧''
原本扣一千''
但因為半日糧關係''
得63蚊'''''
可笑吧=]?
被人調我到另一間店,,
2次了''
我很差麼?
第一次'''
店長跟我說,,
我教你認貨''
我很有心機去學''
學好了,,
正要鎖售''
可是店長調我到地鋪,,
那間地鋪的衣服很棒''
我很喜x]
全是黑白灰,,
卻不同設計,,
但樓上的店員下來問東西,,
我聽到樓上店員說,,
你要不要''她''{是指我}
然後這間店的店長搖頭,,
然後看看我,,
然後又點頭,,
樓上店員問到底點呀
佢就係佢耳邊講左D野,,
跟住樓上店員,,
帶走左我/ [] \
帶我去花園街果度,,
果間野都唔錯,,好大,,
我鐘意=]
不過唔知道點解最後都比人炒左..
笑左囉,,,
我聲夠大,,
又勸力,,
我自問從沒偷懶,,
連飯也沒吃,,
不停講一句野但我都未厭,,
重一口氣講哂''
我係咁叫;;;;;;
埋黎睇埋黎揀''
又平又靚又抵著''
買3件送一件喎''
新貨黎嫁,,
唔甩色'''
我又錯咩呀?
我今日真係好撚無奈囉,,
出左半日糧比我''
63蚊,,
哈哈哈哈'''
我態度咁好''
佢都炒''
我未從試過覺得自己態度好好''
但今次我真係唔覺自己錯囉,,
唉''
救命,,
巳經唔洗刻意去避星期五了''
因為星期一至日都是黑色的'''''''

發表時間:2008-08-16 07:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 15 日  星期五   酷熱


回憶 分類: 未分類

怎麼了,,
心忽然痛起來,,
我不是巳經忘掉了你嗎?
我不能再想起你了,,
是我的錯,,
錯在不該愛你,,
我只是你腦中一個路過人,,
終生伴侶自問擔當不起,,
我沒資格做你老了時拖著的老婆婆,,
我也沒機會捉緊你,,
因為你不是愛我,,
即使捉得緊你,,
心不在我這邊,,
捉緊了也像沒捉緊過,,
愛情是多麼兒戲,,
說分手便分手,,
多少人為這2個字落淚,,
多少人為這2個字要生要死,,
全因為愛情這東西,,
害人不淺,,
但往往一見鐘情難避免,,
可以能如何?
就算是明白愛情就像遊戲般的人,,
也難避過失戀,,
放棄你,,
不是我的錯,,
不是你的錯,,
反而是我或是你做得對,,
沒有錯,,
因為這樣了斷後,,
傷心不再重現,,
記憶再次現起也只是甜蜜的,,
因為回憶永遠也是甜甜的''

發表時間:2008-08-15 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]