| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 怎麼?我吃醋,,不是吧? |
分類: 未分類 |
可笑嗎?
我吃醋耶!!
可是他卻不是我的男朋友,,
夠可笑嗎?
太可笑了吧?
今天跟業說分手''
這個,,
哈哈哈哈
更加可笑''
如何讓心痛停止,,
然後再讓心跳停止,,
心痛,,
是沒了期的痛,,
我只能默默去承受你帶給我的痛苦''
寧願你真的不從谷底扶我一把''
因為到最後你卻推我回谷底''
今日去完海旁''
塔車果陣超唔開心''
因為見到某D野-/\-
不過算啦,,
都嬲唔落''
正如小敏所講''
真係嬲唔落..
不過呢..
今日睇唔到呀楠落水禮/ [] \
重以為有得睇/ [] \
我記起今日,,
我好似鐘意左打鼓仔,,
嗯,,
一條好仔a0a''
正是我要找的x]''
也許無緣吧=]
我放手了,,
我要他,,
快樂=]
|
| 發表時間:2008-08-17 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 嘿嘿''今日又係星期日,,又係去海旁日子也aQa'' |
分類: 未分類 |
呵呵,,
今日準偶去海旁落水哇x]''
嘿嘿'''
小敏諗住推呀楠落水xD''
我倒想看看@.@
嘻~~~
唉/ [] \
今日雖然未心痛完無左份工''
不過小敏同瑛瑛陪我很滿足了''
卡卡卡~~~
艾你地哇,,
姐妹們我地去海旁啦x]''
嘻,,
去完海旁再打日誌''
嘻><''
閉閉=] |
| 發表時間:2008-08-17 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 愛到了盡頭要否放手? |
分類: 未分類 |
我問你一個問題''
他跟你分手''
你要跟他再次一起,,
純碎是因為真心愛上他,,
還是不甘心?
這個問題,,
不用答我''
你自己心入面會有答案''
但以你們自己判斷''
一定會說是愛上他''
但其實,,
是不是,,
自己心知道的,,
只是你不想面對,,
其實''
你跟他的緣份巳到盡頭''
所以愛他,,
必需放手,,
不是你的東西''
捉得再緊也會空虛''
他自願跟你在一起會是快樂''
他被迫跟你在一起會是痛苦''
你想他快樂還是痛苦=]? |
| 發表時間:2008-08-16 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 可笑吧,,原來根本星期一至五都是黑色的'''' |
分類: 未分類 |
今日11點35分過D出門口返工''
為左等個好姐妹,,
不過佢又話好快,,
我等唔到了,,
我返左工''
但返到去都12點15分過D'''
比人扣左糧''
原本扣一千''
但因為半日糧關係''
得63蚊'''''
可笑吧=]?
被人調我到另一間店,,
2次了''
我很差麼?
第一次'''
店長跟我說,,
我教你認貨''
我很有心機去學''
學好了,,
正要鎖售''
可是店長調我到地鋪,,
那間地鋪的衣服很棒''
我很喜x]
全是黑白灰,,
卻不同設計,,
但樓上的店員下來問東西,,
我聽到樓上店員說,,
你要不要''她''{是指我}
然後這間店的店長搖頭,,
然後看看我,,
然後又點頭,,
樓上店員問到底點呀
佢就係佢耳邊講左D野,,
跟住樓上店員,,
帶走左我/ [] \
帶我去花園街果度,,
果間野都唔錯,,好大,,
我鐘意=]
不過唔知道點解最後都比人炒左..
笑左囉,,,
我聲夠大,,
又勸力,,
我自問從沒偷懶,,
連飯也沒吃,,
不停講一句野但我都未厭,,
重一口氣講哂''
我係咁叫;;;;;;
埋黎睇埋黎揀''
又平又靚又抵著''
買3件送一件喎''
新貨黎嫁,,
唔甩色'''
我又錯咩呀?
我今日真係好撚無奈囉,,
出左半日糧比我''
63蚊,,
哈哈哈哈'''
我態度咁好''
佢都炒''
我未從試過覺得自己態度好好''
但今次我真係唔覺自己錯囉,,
唉''
救命,,
巳經唔洗刻意去避星期五了''
因為星期一至日都是黑色的''''''' |
| 發表時間:2008-08-16 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 回憶 |
分類: 未分類 |
怎麼了,,
心忽然痛起來,,
我不是巳經忘掉了你嗎?
我不能再想起你了,,
是我的錯,,
錯在不該愛你,,
我只是你腦中一個路過人,,
終生伴侶自問擔當不起,,
我沒資格做你老了時拖著的老婆婆,,
我也沒機會捉緊你,,
因為你不是愛我,,
即使捉得緊你,,
心不在我這邊,,
捉緊了也像沒捉緊過,,
愛情是多麼兒戲,,
說分手便分手,,
多少人為這2個字落淚,,
多少人為這2個字要生要死,,
全因為愛情這東西,,
害人不淺,,
但往往一見鐘情難避免,,
可以能如何?
就算是明白愛情就像遊戲般的人,,
也難避過失戀,,
放棄你,,
不是我的錯,,
不是你的錯,,
反而是我或是你做得對,,
沒有錯,,
因為這樣了斷後,,
傷心不再重現,,
記憶再次現起也只是甜蜜的,,
因為回憶永遠也是甜甜的'' |
| 發表時間:2008-08-15 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|