♀帥呠x]''__*心情日記
娃娃不懂哭''
娃娃受傷娃娃不想哭''
娃娃學會獨立不懂哭''
娃娃再也沒感情,,
娃娃不動聲色走掉了''
娃娃還是不懂哭,,
BB13142007
暱稱: 帥呠x]''
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
對你的愛沒有減過來,,...
分手了,,快樂嘛=]?
別讓我有哭的機會好嘛...
我有釘利環張相,,不過...
哎也也-.-v
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 2897
2008 年 8 月 4 日  星期一   酷熱


原來友情就是這麼一回事;D? 分類: 未分類

好撚火囉..
尋日D人勁仆街囉..
有D明明約左就放飛機..
有D打過去唔聽..
有DMSN扮唔係度..
有D就我打過去CUT我線既..
以上罪狀不是我的朋友們..
不過今日..
唔知做乜撚囉..
痴撚線既..
原來係我D FD眼中
我認為D FD唔岩既野會寫係MSN度而唔會同佢講..
無撚野囉..
原來你地咁睇我既..
我話你地知..
如果FD做咩錯既野..
我會親自同你講..
唔係小人行為..
MSN大大聲講..
果度細細聲講大大聲笑..
原來你地咁睇我..
就算你地好似果D
又放我飛機又扮唔係度..
我都會忍..
因為FD嘛..
FD我會就你地..
就算忍唔到..
我都會同你地講..
我從來都唔知你地點睇我..
E家..
我睇得好清呀..
友情就是這麼一回事;D
真兒戲..
難道就不能認真一點嗎;D?
我媽講得岩..
朋友唔洗多..
1-2個就夠..
瑛瑛會明白我體諒我;D
小敏會陪住我過唔開心既時候;D
禾最艾就是梨們滴了;D
今天真不開心;D
最討厭拿這些麻煩上身..
所以..
決定了以後不再識朋友..
朋友2個夠了;D
所有的都很不真實=[
朋友就是兒戲..
真討厭虛假的友情..
假得很;D!!!!!!

發表時間:2008-08-04 11:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 8 月 2 日  星期六   酷熱


今日係動漫印既第二日..唉 分類: 未分類

好可惜唷..
2日都冇去動漫..
搞到E家唔知點..
好掛住套衫..
我決定了..
我要返工了..
改身份證副本-_______-
無論點都要過骨-________-
我為我既vr夢T^T
我要加油T[]T..
等我呀T_______T..
唉..
今日好悶呀..
個個去哂動漫..
自己就係屋企發毛..
fuck-_________-
救命呀..
克仔今日同我講我愛你..
佢好煩呀.......
好想打扁佢呀..
救命呀..
搵人溝左克仔佢啦-________-
原來染左金毛咁多人叫我令仔a____a正唷
謎之聲:-________-你開始有點自戀了吧!?
唉.....
不過點解我好似咁寂寞咁既??
忽然覺得好無安全感T^T
今日筆仔同我講..
佢話佢條女爆糖爆到撞左車..
入左E院..
唉..
筆仔對條女真係好..
係門口等左佢條女7個鐘頭..
都重未喊話悶..
重要喊住等條女..
唉....
幾時先有返個穩定既仔呢我..
下世吧=]]?

發表時間:2008-08-02 02:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 31 日  星期四   酷熱


動漫節..重差一日*0*緊張iNg** 分類: 未分類

聽日就動漫節啦..
我要搶買GO仔- -v
今日好忙呀..
去完藍田又去MK..
不過多得小敏陪伴下..
我行完藍田..
因為小敏屋企關係唔可以一齊行MK
搞到自己一個行-/\-'''
不過MK好多賣PUNK衫既店..
之前只係見一二間..
哇..E家就成4-6間-_____-v超正的說..
我睇中左套衫..(只包括上衣下衣部位)
件衫上衣白色的..中間十字架..紅色的..
下面呢..嘻..秘密..
好令令的唷*0*一看就愛上了
可惜468..
我媽重係我格離''哦''我話無錢-_________-
可能聽日連GO仔都唔洗買嚕-3-
唉..還是算吧-口-...
我的GO仔哇T^T..嗚...
再見啦GO仔..
再見了我最愛的PUNK衫衫..
再見了我最想買既勁舞情侶''咕順''
嗚哇T^T....
今日真係好熱-__________-救命..
不過今日地鐵居然好凍-__________-
真係奇積-__________-
拿拿拿..我媽又''哦''鳩我了-__________-
話咩洗唔洗咁多錢..
話咩D公仔要唔要都把啦..T^T
嗚..我GO仔比人話..
我決定了..-________-
我打完呢篇我整壞我媽部腦-______-
A________Av嘿嘿嘿嘿~~~!!!
{{有空看看我相簿..新增了很多*0*}}

發表時間:2008-07-31 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 30 日  星期三   酷熱


離動漫重有2日>w<好緊張哇!! 分類: 未分類

動漫果陣作我媽600蚊去買go仔加買好多紀念品- -v
唉也..唔知果套衫衫襯唔襯我呢/ 口 \
套衫就入面白T恤..出面有件黑色背心嬲{好簿果個雙}
再加條黑白灰PUNK裙..
鞋就著PUNK果隻少少高跟既鞋-3-!
跟住個頭就束起佢-3-
金色的>w<嘻..好正哇..遲D染白金
聽日要去買買了-^-如果唔係買唔切
動漫所8月1-2我都去aQa
不過25$張入場xP
2日姐係 2x25=50$
唉-_________-麻戀煩耶
E家同Bee無乜講過野..同佢距離又遠左了..
點樣挽回好/ _____\唔識再點氹了..
天氣總是怪怪的..讓我人很燥-______-愛上了串人
討厭的天氣..-3-!很熱\口/
食返飛煙仔先- -v
煲完了-3-諗唔到有咩打-口-..
諗到了-________-
我恨巨峰提子新地-_______-'''
我倒到成地都係..
問題不在此..
而係抺既問題..
好難抺..
有D粒粒野浮黎浮去痴黎去..-______-唔識抺
勁舞更新左..不過唔多覺好玩-______-好悶哇..
日日開住3部冷氣-_____-比我媽罵到貼地..
呼..染完頭一出門口無人望住我初頭鬆左一口氣..
到第二日出街..媽菂..成堆人望住哂-口-救命呀
我終於明白到視覺系既人比人望既感覺..一個字
慘!!!!!!!!!
唉..煙鏟癮又黎..去煲煙煙..唔打了..早抖各位=]]
{{相簿有我D相}}

發表時間:2008-07-30 04:18 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 7 月 26 日  星期六   酷熱


單身可能也挺好=] 分類: 未分類

浩賢..
唉....
打比佢..
我一講完喂..
點呀你..
佢就收左線..
再打比佢佢都唔聽..
唉..
心鳩淡..
不過算啦=3=
反正佢唔想一齊哇..
由佢..
呵呵呵..
仔死仔還在,下個更可愛..
女死女還在,下個更索女..
- -v yo!!!
浩賢係咪果D..
不在乎天長地久..只在乎扑完就走xDD?
不過算啦..
反正出生就是一個笑話..
也是一個好玩的玩具吧=]?
-------------------------------------------
我病好啦..
冇發燒啦..
睇完E生好左D..
太好啦..yayaya~~~
{{暴走中>w<''}}
呵呵呵呵呵....
哈哈哈哈哈....
------------------------------------------
忽然有點空虛..
有點兒想找個男孩讓我..
在他溫飽的擁抱裡休息..
------------------------------------------
我昨天作了一個夢..
在那裡..
有著我愛的人..
有著我需要的東西..
沒有物質的引誘..
看到了一個我愛的人在身邊..
對著我笑了一下..
在那入面..
我感到無比的幸福..
因為看到自己的愛人笑著是多麼幸福的事情..
------------------------------------------------
食左藥..攰攰..訓訓..早抖..閉閉

發表時間:2008-07-27 12:04 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]