| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 原來友情就是這麼一回事;D? |
分類: 未分類 |
好撚火囉..
尋日D人勁仆街囉..
有D明明約左就放飛機..
有D打過去唔聽..
有DMSN扮唔係度..
有D就我打過去CUT我線既..
以上罪狀不是我的朋友們..
不過今日..
唔知做乜撚囉..
痴撚線既..
原來係我D FD眼中
我認為D FD唔岩既野會寫係MSN度而唔會同佢講..
無撚野囉..
原來你地咁睇我既..
我話你地知..
如果FD做咩錯既野..
我會親自同你講..
唔係小人行為..
MSN大大聲講..
果度細細聲講大大聲笑..
原來你地咁睇我..
就算你地好似果D
又放我飛機又扮唔係度..
我都會忍..
因為FD嘛..
FD我會就你地..
就算忍唔到..
我都會同你地講..
我從來都唔知你地點睇我..
E家..
我睇得好清呀..
友情就是這麼一回事;D
真兒戲..
難道就不能認真一點嗎;D?
我媽講得岩..
朋友唔洗多..
1-2個就夠..
瑛瑛會明白我體諒我;D
小敏會陪住我過唔開心既時候;D
禾最艾就是梨們滴了;D
今天真不開心;D
最討厭拿這些麻煩上身..
所以..
決定了以後不再識朋友..
朋友2個夠了;D
所有的都很不真實=[
朋友就是兒戲..
真討厭虛假的友情..
假得很;D!!!!!!
|
| 發表時間:2008-08-04 11:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 今日係動漫印既第二日..唉 |
分類: 未分類 |
好可惜唷..
2日都冇去動漫..
搞到E家唔知點..
好掛住套衫..
我決定了..
我要返工了..
改身份證副本-_______-
無論點都要過骨-________-
我為我既vr夢T^T
我要加油T[]T..
等我呀T_______T..
唉..
今日好悶呀..
個個去哂動漫..
自己就係屋企發毛..
fuck-_________-
救命呀..
克仔今日同我講我愛你..
佢好煩呀.......
好想打扁佢呀..
救命呀..
搵人溝左克仔佢啦-________-
原來染左金毛咁多人叫我令仔a____a正唷
謎之聲:-________-你開始有點自戀了吧!?
唉.....
不過點解我好似咁寂寞咁既??
忽然覺得好無安全感T^T
今日筆仔同我講..
佢話佢條女爆糖爆到撞左車..
入左E院..
唉..
筆仔對條女真係好..
係門口等左佢條女7個鐘頭..
都重未喊話悶..
重要喊住等條女..
唉....
幾時先有返個穩定既仔呢我..
下世吧=]]? |
| 發表時間:2008-08-02 02:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 動漫節..重差一日*0*緊張iNg** |
分類: 未分類 |
聽日就動漫節啦..
我要搶買GO仔- -v
今日好忙呀..
去完藍田又去MK..
不過多得小敏陪伴下..
我行完藍田..
因為小敏屋企關係唔可以一齊行MK
搞到自己一個行-/\-'''
不過MK好多賣PUNK衫既店..
之前只係見一二間..
哇..E家就成4-6間-_____-v超正的說..
我睇中左套衫..(只包括上衣下衣部位)
件衫上衣白色的..中間十字架..紅色的..
下面呢..嘻..秘密..
好令令的唷*0*一看就愛上了
可惜468..
我媽重係我格離''哦''我話無錢-_________-
可能聽日連GO仔都唔洗買嚕-3-
唉..還是算吧-口-...
我的GO仔哇T^T..嗚...
再見啦GO仔..
再見了我最愛的PUNK衫衫..
再見了我最想買既勁舞情侶''咕順''
嗚哇T^T....
今日真係好熱-__________-救命..
不過今日地鐵居然好凍-__________-
真係奇積-__________-
拿拿拿..我媽又''哦''鳩我了-__________-
話咩洗唔洗咁多錢..
話咩D公仔要唔要都把啦..T^T
嗚..我GO仔比人話..
我決定了..-________-
我打完呢篇我整壞我媽部腦-______-
A________Av嘿嘿嘿嘿~~~!!!
{{有空看看我相簿..新增了很多*0*}} |
| 發表時間:2008-07-31 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 離動漫重有2日>w<好緊張哇!! |
分類: 未分類 |
動漫果陣作我媽600蚊去買go仔加買好多紀念品- -v
唉也..唔知果套衫衫襯唔襯我呢/ 口 \
套衫就入面白T恤..出面有件黑色背心嬲{好簿果個雙}
再加條黑白灰PUNK裙..
鞋就著PUNK果隻少少高跟既鞋-3-!
跟住個頭就束起佢-3-
金色的>w<嘻..好正哇..遲D染白金
聽日要去買買了-^-如果唔係買唔切
動漫所8月1-2我都去aQa
不過25$張入場xP
2日姐係 2x25=50$
唉-_________-麻戀煩耶
E家同Bee無乜講過野..同佢距離又遠左了..
點樣挽回好/ _____\唔識再點氹了..
天氣總是怪怪的..讓我人很燥-______-愛上了串人
討厭的天氣..-3-!很熱\口/
食返飛煙仔先- -v
煲完了-3-諗唔到有咩打-口-..
諗到了-________-
我恨巨峰提子新地-_______-'''
我倒到成地都係..
問題不在此..
而係抺既問題..
好難抺..
有D粒粒野浮黎浮去痴黎去..-______-唔識抺
勁舞更新左..不過唔多覺好玩-______-好悶哇..
日日開住3部冷氣-_____-比我媽罵到貼地..
呼..染完頭一出門口無人望住我初頭鬆左一口氣..
到第二日出街..媽菂..成堆人望住哂-口-救命呀
我終於明白到視覺系既人比人望既感覺..一個字
慘!!!!!!!!!
唉..煙鏟癮又黎..去煲煙煙..唔打了..早抖各位=]]
{{相簿有我D相}} |
| 發表時間:2008-07-30 04:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 單身可能也挺好=] |
分類: 未分類 |
浩賢..
唉....
打比佢..
我一講完喂..
點呀你..
佢就收左線..
再打比佢佢都唔聽..
唉..
心鳩淡..
不過算啦=3=
反正佢唔想一齊哇..
由佢..
呵呵呵..
仔死仔還在,下個更可愛..
女死女還在,下個更索女..
- -v yo!!!
浩賢係咪果D..
不在乎天長地久..只在乎扑完就走xDD?
不過算啦..
反正出生就是一個笑話..
也是一個好玩的玩具吧=]?
-------------------------------------------
我病好啦..
冇發燒啦..
睇完E生好左D..
太好啦..yayaya~~~
{{暴走中>w<''}}
呵呵呵呵呵....
哈哈哈哈哈....
------------------------------------------
忽然有點空虛..
有點兒想找個男孩讓我..
在他溫飽的擁抱裡休息..
------------------------------------------
我昨天作了一個夢..
在那裡..
有著我愛的人..
有著我需要的東西..
沒有物質的引誘..
看到了一個我愛的人在身邊..
對著我笑了一下..
在那入面..
我感到無比的幸福..
因為看到自己的愛人笑著是多麼幸福的事情..
------------------------------------------------
食左藥..攰攰..訓訓..早抖..閉閉 |
| 發表時間:2008-07-27 12:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|