| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| 無言17'' |
分類: 未分類 |
放左2日假.....用左千幾蚊'''
星期三返大陸!*
離開請你早
傷心一輩子來問你怎彌補
簡單的快樂都不歸於我
能令我明白到誰是錯蠢人是我*
|
| 發表時間:2007-11-25 01:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
| 無言16'' |
分類: 未分類 |
今日DAY OFF....唔係好想提發生咩事~
以後仲有更多時間做我想做既野*!
你今天當我甚麼 一瞬要移到的我
被差遣得很多 得到不多 連騙都不騙我
你即管當我甚麼 相差都不多
如稀罕我 卻直行直過 不正眼望我*
|
| 發表時間:2007-11-23 12:30 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
| 無言14'' |
分類: 未分類 |
MISS YOU* 可以做D咩?*
從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心
我不過是個人 都會難堪 不想充當他替身*
|
| 發表時間:2007-11-18 11:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| 無言13'' |
分類: 未分類 |
返工比老細話生意差...我都唔知可以講D咩好喇~
今日欣宜媽咪整左雞翼比我地食....好味呀*
好煩呀...唔想再諗...琴晚同表姐傾到2點鐘'''
希望我自己放鬆D....休息一下''!
放工同牙順出左去食野'''....之後返左屋企LU*
平時我早預備 以心痛去別離
留言每次多味乏 全是叫你覆機
只不過三天給忘記 三天夠情人聞到這氣味
沒聲色的你在盼待我肯心死
如我再等不到你 找不到你 便出走
不需再要清醒一下分開一下說出口
我想通想透就當讓你得手*
|
| 發表時間:2007-11-18 12:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 41 | »
|