| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 無言12'' |
分類: 未分類 |
咁就過左一日放假既時間....都買左一件衫''
好想有多D時間...好想去台灣旅行..澳門都可以..不過都冇咩可能~!
可以去一D平靜既地方就好喇...藍天..沙灘..大海..*
不再想有希望...再有期望...!
就是離別過 就是懷念過 便清楚愛怎出錯*!
|
| 發表時間:2007-11-14 09:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 無言11'' |
分類: 未分類 |
好累...聽日DAY OFF...又冇街去*
如果返工又好多野做...煩撚死人''
不瞞你說 經過幾次風波 要適應的事越來越多*
|
| 發表時間:2007-11-14 02:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 無言10'' |
分類: 未分類 |
返工好累...生意又差''''
我放工欣宜黎左..之後去買野食..就返屋企lu*
寧願我記得當天怎愛過 陪著你至少簡單的笑過* |
| 發表時間:2007-11-12 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 無言9'' |
分類: 未分類 |
為我好 或者只須好好的擁抱*
如果可以恨你 全力痛恨你 連遇上亦要躲避
無非想放下你 還是掛念你 誰又會及我傷悲*
|
| 發表時間:2007-11-10 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 無言8'' |
分類: 未分類 |
付出左咁多...你都覺得煩*
究竟係我做得唔夠好...定係我傻'''
好累...好想依賴係你身邊*!
好想你比到安定既答案...同幸福比我'''
而每次見你身邊許多許多個
假設你是我 怎可能沒妒忌 沒痛楚
再記掛你多少光陰 瞬間不覺已消磨
來日老掉時 仍是獨個麼*
想到你 夜深中突然心痛過
求憑著一首歌 你一生都記得我
想愛你 日子為何都給錯過
多少個秋和冬走過 才肯喜歡我*
|
| 發表時間:2007-11-09 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 41 | »
|