呵~呵~呵~
26號去左動漫節~
同個fd一齊~~
好多cosplay啊~
不過見唔到銀魂啊~好hurt啊~T^T
有好多人cos初音啊~
仲有好多好多哇~~
有男扮女,超靚[ 條 仔 ]<---花美男喲~
我買左3張海報
一張黑執事,一張海賊王,仲有一張死神
買左個猫帽濡目(黑色), 一個猫耳(黑色)好q架~
由於帶唔夠錢嘅關係,買得好小野,
個fd帶左成千蚊出黎,
我o左....
哈哈哈~~~~~
I''LovE yOu 動漫節~~~~~
咁開心,送張[ 執 事]比你地la~~~~