BBkary
暱稱: BB
性別: 男
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
等待~~
情人節快樂~~
失敗者~~
家長日~~
打邊爐~~
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 46
今日人氣: 1
累積人氣: 2272
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  
2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天
踢波~

          今日七點幾去左踢波!

          踢完波之後,

          去左食野~~~

          食完野返左屋企沖涼!

          爽...爽...爽...

          沖完涼,

          去左彤彤屋企打機!

          佢隻狗超恐怖~~~

          成日伸個頭去呀欣條褲入邊......

          好彩我冇事姐!

          呀欣真係好慘呀~~~

          打完機就返左屋企,

          跟住有人打電話比我!

          叫我落去踢波~~~

          踢完超疲倦~~~

刊登時間︰2006-08-06 08:14 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天
踢波~

          今日去踢波~

          踢完就同呀欣、呀琳、筠儀去食野,

          食完野同呀欣、呀琳傾左一陣,

          就返左屋企喇~~~~~

          本身今晚要打波既!

          點知個天好似跌落黎咁~

          d風仲大到連個二百磅既肥仔都可以吹走!

          哈~哈~哈~

          講笑姐~~~

          祝我永遠失戀 - 葉宇澄

                 我只 這麼下去 與你肯定告吹 OH..NO..

                 你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
                 我每日這樣對著空氣在說話
                 排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
                 有誰能引導我 我疑團太多
                 先假設壞結果或者可狠狠教我 談戀愛的基礎

              @如若我太婉轉 祝我永遠失戀
               要講要襯今天 不過 無謂再不過
               就算失手總好於繼續暗戀
               如若我怕驚險 祝我永遠失戀
               以詛咒作起點 迫我 勇敢作戰
               衝了先再算 亦至少醫好我弱點
 

                 你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
                 我每日這樣對著空氣在說話
                 排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
                 好時辰不太多 一猶豫就過
                 想多了就畏縮問怎麼可鞭策我 危急都夠精彩

                 Repert = @
                 愛情來臨沒有 要求才會有
                 既明暸愛侶難求 別再太過害羞
                 世界每件事情 不出得到手
                 好好享受苦苦忍受命運縱掌握我手 
                 疑幻得跟它會走

                 如若我太婉轉 祝我永遠失戀
                 要講要襯今天 不過 無謂再不過
                 就算失手總好於繼續暗戀
                 如若我怕驚險 祝我永遠失戀
                 以詛咒作起點 (情願)迫我(一點) 勇敢作戰
                 衝了先再算(得到了爽快一些) 
                 亦至少醫好我弱點 減少那弱點 
                 不想 永遠在遠 長跟你差一點 
 

刊登時間︰2006-08-02 07:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天
踢波~

          今日去踢麥當勞,

          超疲倦~~~

          琴晚先訓得果兩個鐘!

          今日六點幾就起身~

          好慘呀!!!

刊登時間︰2006-07-26 07:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天
打波~

          今晚約左囉文、呀欣佢地打波!

          最早係我去到~嘻!

          等左一陣,

          d人慢慢咁黎到lu~

          跟住我地去左綿紡隔離個球場打波!

          打左一陣.........

          呀刁同馬馬先黎!

          跟住就比賽啦~~

          超好笑...笑...笑...

          打完波之後,

          我同呀欣、囉文去食野~

          跟住就返左屋企lu!

         

                 你地睇下呀欣幾無奈!

          

                你估下呢三杯係咩?

刊登時間︰2006-07-26 07:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天
飛髮~

          今日冇野做,

          就同呀媽落荃灣飛髮~

          飛完髮之後,

          就去左吉之島到行~

          行左一陣返屋企lu!

          本身今晚去左打波既~

          但係有d人話唔得閒!

          咁咪聽日先打囉~~~

      我知道你心裡面有佢,

      但我唔會放棄架!

      我會等你架~

刊登時間︰2006-07-24 09:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]