| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 5 日 星期六  | |
| 踢波~ |
今日七點幾去左踢波!
踢完波之後,
去左食野~~~
食完野返左屋企沖涼!
爽...爽...爽...
沖完涼,
去左彤彤屋企打機!
佢隻狗超恐怖~~~
成日伸個頭去呀欣條褲入邊......
好彩我冇事姐!
呀欣真係好慘呀~~~
打完機就返左屋企,
跟住有人打電話比我!
叫我落去踢波~~~
踢完超疲倦~~~
|
| 刊登時間︰2006-08-06 08:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三  | |
| 踢波~ |
今日去踢波~
踢完就同呀欣、呀琳、筠儀去食野,
食完野同呀欣、呀琳傾左一陣,
就返左屋企喇~~~~~
本身今晚要打波既!
點知個天好似跌落黎咁~
d風仲大到連個二百磅既肥仔都可以吹走!
哈~哈~哈~
講笑姐~~~
祝我永遠失戀 - 葉宇澄
我只 這麼下去 與你肯定告吹 OH..NO..
你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
我每日這樣對著空氣在說話
排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
有誰能引導我 我疑團太多
先假設壞結果或者可狠狠教我 談戀愛的基礎
@如若我太婉轉 祝我永遠失戀
要講要襯今天 不過 無謂再不過
就算失手總好於繼續暗戀
如若我怕驚險 祝我永遠失戀
以詛咒作起點 迫我 勇敢作戰
衝了先再算 亦至少醫好我弱點
你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
我每日這樣對著空氣在說話
排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
好時辰不太多 一猶豫就過
想多了就畏縮問怎麼可鞭策我 危急都夠精彩
Repert = @
愛情來臨沒有 要求才會有
既明暸愛侶難求 別再太過害羞
世界每件事情 不出得到手
好好享受苦苦忍受命運縱掌握我手
疑幻得跟它會走
如若我太婉轉 祝我永遠失戀
要講要襯今天 不過 無謂再不過
就算失手總好於繼續暗戀
如若我怕驚險 祝我永遠失戀
以詛咒作起點 (情願)迫我(一點) 勇敢作戰
衝了先再算(得到了爽快一些)
亦至少醫好我弱點 減少那弱點
不想 永遠在遠 長跟你差一點 |
| 刊登時間︰2006-08-02 07:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  | |
| 踢波~ |
今日去踢麥當勞,
超疲倦~~~
琴晚先訓得果兩個鐘!
今日六點幾就起身~
好慘呀!!! |
| 刊登時間︰2006-07-26 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 25 日 星期二  | |
| 打波~ |
今晚約左囉文、呀欣佢地打波!
最早係我去到~嘻!
等左一陣,
d人慢慢咁黎到lu~
跟住我地去左綿紡隔離個球場打波!
打左一陣.........
呀刁同馬馬先黎!
跟住就比賽啦~~
超好笑...笑...笑...
打完波之後,
我同呀欣、囉文去食野~
跟住就返左屋企lu!

你地睇下呀欣幾無奈!

你估下呢三杯係咩? |
| 刊登時間︰2006-07-26 07:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 24 日 星期一  | |
| 飛髮~ |
今日冇野做,
就同呀媽落荃灣飛髮~
飛完髮之後,
就去左吉之島到行~
行左一陣返屋企lu!
本身今晚去左打波既~
但係有d人話唔得閒!
咁咪聽日先打囉~~~
我知道你心裡面有佢,
但我唔會放棄架!
我會等你架~ |
| 刊登時間︰2006-07-24 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 16 | »
|