13日喇,,,,,
蝴蝶灣,,,同麗一齊開心過既地方,,
今日再去返,,諗返起好多野,,,同一個地方,,
時間唔同,,人物就會唔同A"A
唉,,,今日去返同麗之前行過果D地方,,
但係我身邊既人唔係麗,,,而係我自己一個,,,
感覺好似好近,但伸手卻什麼都捉摸不到,,,
傻傻甘坐左係之前果個位到,,畫左個麗字係沙到a"a
 
想忘記你,,卻怎都忘記不到,,"??
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今日起身11點a"a
跟住小愛話去BBQ.,,
我就叫左曉去,,,
嘩,,,曉好耐丫-0-""等死我
跟住果2個男仔好唔唔鐘意曉甘,,,
成日都唔講野a"a
呵,,,怪怪地,,佢地可能以為我鐘意小愛呱a"a
燒燒下,, ' 就落左沙灘玩,,,
 
 
 
 
我同曉就坐係到睇野a"a佢地就玩水,,
玩左陣,,果2只男仔就閃嚕a"a
我地就上左去燒野食...
嘩,,,玩火丫a"a
 
哈哈,,好開心甘就天黑嚕a"a
,,就閃水嚕a"a
好期待仲有機會再一齊玩*V*
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
忘了有多久 再沒聽到你 對我說你最愛的故事
|