MOS 已經進入了香港有一段時間.
但都係一直食唔反日本既味道. 所以一直對香港既MOS好失望.
有日同同事四處找不到地方食Lunch, 只好選擇早已令我心死既MOS.
吓.... 點知今次真係食反第一次係東京食到既驚喜.
可能店舖開係日本百貨公司裡面會好D喇. 我食左炸蝦BURGER.
個炸蝦做得好好D菜又好FRESH. 成件事就好似反左去當日我同老公第一次食MOS既時候呀..... 值得再食多幾次. 因為我好驚又KEEP唔到水準呀~~~
地點: 九龍灣德福商場 2 期 UNY