好開心.... 有機會去TVB做化妝Outjob
今次係sAm'S 第一次入電視城好興奮呀~~~
因為工作所以sAm"S唔好意思四周影相.... heehee
因未到達化妝時間, 所以我地去左睇採排先....
嘩! 有良丙... 有JC.... 好多歌星呀!
我地今次係為Dancer化妝set頭工作, 佢地個個都好好人.
工作完畢等待開show, 我地一班化妝師變身做小粉絲....
四維去影相... 哈哈~