|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
呵呵,,金日,心情勁好的!!!*反左成日,,喜喜^^
科學堂個陣..系到做實驗,,超好反的..我比丸SIR點左去,,同王強AND曾曾坐^^
我系甘同曾曾反,,打哂交甘,,,*-(曾先生,,我會記住梨金日對我做過既野咖...-3-")
哈哈,,,跟住到左最尾個2堂數學,,又系甘系到同牙東,,
個D反AND傾計*呵呵,,好反的,,,-W-"其實,,金日,,我成日刀系到反,,
堂堂刀系甘系到傾計,,,-W-"呵呵!!!*放左學之後,,同牙東+丸丸去細公園到坐,,
見到有2個BB+2個婆婆系到坐,,*有1個BB系到系甘哭,,而有1個婆婆,,
就系到系甘小個BB lo*唉,,哭到瀨埋尿牙個BB,,甘我咪請個個BB食朱古力囉,,哈哈...
同佢傾左幾句野..又話叫佢吾好哭,,個D之後,,佢真系吾哭喎!!*
呵呵呵...反完BB,,又有隻汪汪狗牙,,,-W-"哇卡卡,,好得意牙佢,,>\/<"
我叫佢,,跟住佢就過左黎啦,,,我系甘摸佢牙...佢又行去牙東到,,又去丸丸到..又去我到甘*
哈哈,,真系超得意,,-W-"跟住,,反完狗,,牙東話要去*[惠食],,甘我同丸丸就去左*[跳蚤]
睇完野,,我地本身諗住去唱K咖,,,BUT'因為,,金日我要早返牙,,-(我2隻狗,,變左公公la,,所以我要返屋企陪下佢地 ,,-W-")所以最後我地去左*[吉吉店]反左1陣之後,,
丸丸返屋企lu,,跟住我去接d小朋友,,同小燈AND B朗去接*跟住,,,小燈,,送我去搭車..
金DAY完了!!!*
P.S;;牙東也,,我見到佢2個,,
我真系好心酸牙..-/\-'


|