|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金朝,,下雨了*(開心的,,>W<')
金日,,好凍喔*上堂,,無咩野做囉,,!!*)
就算MIZ吾惡刀好,,D人,,刀吾會好曳囉,,*
可能..真系F.3啦,,知道,,系時候要讀書LA,,']
喜喜,,^ ^,,甘刀好既,,甘我刀要收心養性..去讀書LO,,+
金日,,牙東無返喔,,佢吾舒服喔,,
甘LUNCH,,我叫佢出黎食野啦,,仆佢個街牙,,
我地食完,,佢仲未到囉,,好笑的,,-3-"
甘我地,,見就黎夠鍾落,,咪返去囉,,*))
我地無睇時間..慢慢甘行返去喎!!*
喜喜,,^^搞到遲左到喔!!*刀系梨牙...
死PATPAT東,,T^T//
雖然我不嬲刀無咩所謂,,不過,,金時吾同往日啦...
我次次成績表,,既名次,,刀系,,100以內//
100-110以內咖MA*
但系點解刀系入F班咖,,咪系因為操行衰囉,,,,
比人扣到負哂分牙,,>/\<"
嗚...我金年,,吾要甘牙..*吾要牙!!!!!!!!!!!!!!!*
*要為升上中4,,AND,,剪頭髮,,不停甘努力牙,,>\/<"


|