|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
洗左禮,,信左耶穌,,就可以上天堂,,*?!
系咪真咖...甘婆婆,,梨放1000000000個心la!!*
公公系天堂接梨咖la,,,好無*?!喜喜..>w<
以後,,吾可以再做D曳野咖la,,,婆婆會見到咖...
--------------------------------
幾日無反電腦la,,,以為電腦壞左..but"而加,,又無事lu!!*
哈哈.................////無咩事,,好打la..../


|