|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,B朗,,無返學牙...*原因::心情欠佳
金日成日刀好聊唷,,!!!*到左LUNCH,我+丸丸,,
去左華明到食野,,,>W<"哈哈哈..梨估下我食D咩,,真系講梨刀吾信牙!!!*
喜喜..不過,,吾講梨知!!!*哇卡卡...LUNCH之後,,返到去,,家政!!*
好好反耶,,不過,,個MIZ,,好吾識做囉.!!*同埋,,佢好明顯甘,,
帶住有色眼鏡,去睇我地E D粉官友,,!!= ="真系FUNK佢牙..=3="
-------------------------- 放學後 -------------------------
放學之後,,同丸丸9游左1陣,,因為勁無聊既關系..
我地,,各行各既,,佢去華明,,我去B朗屋企..']
去到佢個到之後,,系到睇小說,,+食佢整個D紅豆糕,,
哇,,哇,,哇!!!勁好味囉,,!!!*好似出面D餅屋整個D甘正!!!
食食下,,無啦啦,,丸丸打黎,,10萬火急甘既聲!!*
佢話..佢系華天(華明個個),,睇到隻貓BB!!*眼刀未開個隻TIM牙!!!*
我聽到,,即克同B朗飛去華明搵佢囉!!!*去到個到,,
[ 哇!,,隻貓真系好似香蕉糕甘細喎!!* ]-(本小姐講既)
跟住,,我咪*汁 起佢囉..佢個樣,,勁可憐囉!!*
好虛弱甘既款..唉,,搞搞搞,,搞左好耐*
我地又喟奶比佢,,又點,,又點 `甘,,又叫埋牙婷出黎!!*
其實牙婷金日本身M痛,,吾肯出咖..不過聽到有貓,,即刻死出黎啦!!喜喜^^
跟住,,搞搞下,,搞到6:00幾,,就返左屋企啦..>W<"
估下最後隻貓貓點,,*
哈哈哈,,吾講梨聽>W<"


|