|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,M痛牙,,>/\<!!*痛到,,死左NA!!*嗚嗚........))
所以,,吾想打日記啦!!*POS+,,白痴小丸子 AND 傻燈燈,,
比我個個咩咩*[暑假目標]出黎算啦,,,= ="
暑假目標-]"""
1 - 呢排有咩目標? 剪頭髮可以學有所成!!*>W<
2 - 想唔想放暑假? 超想想想,,,*
3 - 幾時放暑假? 7月,,13
4 - 有咩最想做呀暑假? 去反反反反,,AND去反反反反
5 - 睇咩戲? 下,,吾知也,,但系而+就系超想睇,,*[小孩不笨2]
6 - 想同邊個一齊過? 緊系我既FDFDFDFDFD AND FDFD啦!!*而+仲想叫返小學個D出黎TIM牙!!*
7 - 想買咩呀暑假? 喜喜喜,,,好多BOW!!*而+最想要,,*[PSP]
8 - 邊年暑假最深刻? 年年刀差吾多咖啦!!*
9 - 暑假 唔 番大陸? 傻咖,,緊系吾返啦,,,香港是我家牙MA!!去大6幹麼*?!
10 - 傳給6人 - 睬梨刀傻既,,,-3-!!*


|