|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,我超可憐牙我*本新諗住同牙芬出去行街的,,,//
BUT:我知點解會落左去鋪頭幫手送外賣的,,,OH..FUNK!!*
諗住,,送1..2個外賣就搵牙芬出咖啦MA*,,
甘,,新田D路,,點刀有D問題既,,又樹,,又咩甘,,
甘我送完最後1個外賣啦(揸電單車,,),,諗住返鋪頭,,交數..跟住去街街咖啦MA,,))
點知就系系回程個陣,,前面,,有1家人喎!!*(4個人---爸爸,,媽咪,,仔仔..囡囡),,
我為左避開佢地,,抄車了!!*OH..屌牙..成個趴左系到,,T/\T!!*
跟住,,我即刻起身坐左系地下到,,睇下自己傷成點,,因為超痛的...>/\<!!*
個1家人,,入面既,,*{仔仔},,我諗佢,,應該刀,,1O幾,,20歲咖啦,,
不過,,好令仔咖,,>3<!!*哇卡卡..佢問我,,::[AR YOU OK*?!]
甘喎,,我即刻話..:[好痛牙,,好痛牙,,>3<!!*]甘囉,,
然後佢幫我扶起架車囉,,*跟住個個*{媽咪}又問我,,:[梨有無事牙*?!]
跟住我咪又個句,,::[好痛牙,,>/\<!!*]甘囉,,))跟住,,我諗起架車,,
即刻去睇下,,架車*有無事,,好彩無事咋!!*,,跟住個媽咪又話:[仲睇架車,,梨流血啦,,]
跟住我就話:[好彩架車無事咋,,吾系返去比人話死!!*]
跟住我睇下自己流血個到,,就同個家人講:[我無事咖啦,,吾該哂梨地牙,,吾該哂!!*梨地走SIN得咖啦,,吾洗理我!!*]
跟住,,佢地走左啦,,我就扶住架車,,返鋪頭*跟住,,經過*{華東}個陣,,個個*[廚房C父],,走左出黎,,問我有無事喎,,*))
FUCK佢牙,,費話!!*甘我咪話囉,,:[費話,,緊系痛啦!!*]跟住佢話,,:[緊系啦,,梨流血牙!!*]
我話,,:[我知牙,,]甘囉*跟住,,我就走左啦!!*返到去,,死左上去,,沖涼*沖完,,舒服哂,,>W<!!*
就去訓啦,,個陣,,12點幾到啦,,我1訓,,就訓到E+NA!!*,,11點幾,,,
哇!!*我幾勁,,保返E幾個禮拜,,訓小個D牙!!*
因為我日日刀系,,1幾,,2點訓-朝早,,6點幾..7點起身的!!*喜喜^^.............END


|