|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
好日,,考試 LAST DAY LU!!*
不過刀系無咩特別!!*))
跟住返多1排學,,就放假啦,,跟住..又到第2年*
F.3啦,,,*何狗//波子 個D刀無得留咖啦....
跟住,,到左下年..又系新開始*
又再分班,,又同D吾同既人1班,,唉*))
不過,,無咩感覺,,吾知點解尼,,
金年過得特別快,,發生左好多野*))
開心既,,吾開心既,,刀有好多...//
我傷害左1個..對我黎講,,好重要既人牙....
不過..我刀比人傷害左!!*其實我傷害我個個好重要既人既時間尼*
我諗個陣,,我系想報復囉...因為我覺得,,系佢傷害我先咖!!*
我個陣系到諗,,((點解佢要甘做牙,,))個陣,我系諗..*{佢不仁,,咪我不義囉},,//
唉,,點刀好,,我零願咩刀無發生過牙!!*不過,,我系最無資格講E句咖!!*
如果我個日無去到*[會所]既..甘咪咩事刀無囉..........不過最後悔既刀系,,當日打左個篇日記*))
系個篇野,,張所以野,,刀改變咖!!*不過,,*[最重要既人],,梨系咪應該多謝我尼*?!
而+梨擺脫左我啦,,吾洗放學陪我去做D無意義既野,,左住梨D時間*
而+梨又識到1班更珍惜梨既朋友,,起碼而+吾會好似之前甘,,日日同我嘈牙*))
但系,,我有個問題,,想問梨好耐咖啦*[梨系咪好憎我地成班牙*?!]吾系系嘈左之後牙,,
因為我問過梨既其他朋友,,佢地話梨吾會對佢地*[發脾氣+黑面],,
甘點解梨要甘對我地牙*?!不過點刀好啦,,而+講咩刀*{無濟於事}............................END


|