◆[!`°你沒有必要對我作出
`((任何承諾,..*× [▌


暱稱[[BEE..+*
性別GiRl__||
生日1992..5月天..20日
國家H.|<..]]
學歷中學程度
職業讀書中..
性格樂天豁達
最愛影貼貼.行街街aNd睇戲*
ICQ198690957
MSN[email protected]


 

 

MORE...

......仔...   °

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 |NEW..的日[誌]*

好多既第1次...*
*200元的代價...']
*蝴蝶山..攰'死了!! -...
正常了,,-W-"
只能抱著你


::  有新回覆Coments ::

 
最近三個月尚無任何留言


`___[Bes+ FD日記..//

 

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

   
 
 


 
         

 

                                                                                                

                                                                                                     2006 年 6 月 9 日  星期五  


 
  補打];:丸丸爭D比*(的士)車X左牙...T/\T"

                                                 

  [**×°° 身◆:;便   `'*     

金日,,死左我牙!!*)),,仲要系住黎死TIM牙!!*
唉....//丸丸比`{的士}到牙!!*,,跟住佢比的士撞到開左,,//(系撞到彈開左小小!!*)
撞到隻腳!!,,跟住彈開個陣..佢成個哂地甘滯,,||好在蚊蚊系附近,,
佢見到,,即刻沖過去...扶起丸丸!!*))*(竟然仲行到也,,好彩的!!*)
蕉蕉+屎坦系對面馬路個到...又即刻跑過去,,||同丸丸入左學校..去左*[醫療室],
--------------以上既,,系系我AND B朗未到之前發生既,,因為我金日遲左班車,,所以見吾到成個過程!!*))-----------------------
因為我金日左班車...(15分鐘)所以我到個陣,,好奇怪囉!!*((心諗::點解吾見屎坦佢地既*?!)
跟住見到B朗岩岩到,,佢打緊電化比蕉蕉,,||佢突然間樣,,*佢CUT左線之後我問佢咩事啦,,
佢話丸丸撞車喎!!...我即刻話,,[[下?!講笑咖咋下哇?!蕉蕉佢講笑咖咋,,下哇?!,,],,B朗話[[我刀吾知牙!!]
跟住我地就沖返學校啦!!*諗住上D班,,問下屎坦佢地...丸丸佢點個D啦...我地系2樓,,撞到蚊蚊*
蚊蚊問我咩事喎*?!我咪話丸丸撞車囉,,跟住佢話,,佢而+系醫療室喎~
跟住我即刻問佢,,甘丸丸有無流血牙*?!佢話有喎*我即刻嚇到沖落地下!!*,,沖去醫療室到,,))
我1路跑,,D眼淚己經哂出黎啦!!*去到醫療室,,見到丸丸坐左系到...//
*見到佢無事...我刀放心,,我靜問左佢1句..[[梨靜系撞親E到咋*?!,,仲有無其他地方流血牙?!],,
跟住佢0頭,,甘我刀知無事啦!!*我果陣勁想住佢喊囉,,BUT"我驚到時收吾到聲!!*
所以刀系無....跟住MIZ趕左我地走*我出左醫療室之後,,先喊出黎,,))系甘喊,,跟住,,蚊蚊系甘叫我吾好喊,,
然後,,B朗見到方包,,同佢上左去先!!*我就同蚊蚊遲左陣先上,,))上到去,,,刀系到系甘喊,,*
D人刀吾知我咩事,,))*我就喊下又收下聲甘囉,,*不過D人,,1講起..我又系甘系到喊!!*
熊貓仔,,系到問丸丸佢咩事個D,,跟住又搞到我喊到收吾到聲,,>3<!!*
跟住,,個2堂,,我刀無咩出聲,,*))到左第1個小息,,我去左借書..
*去左A班借,,可能因為我平時太活躍啦,,又成日,,))
BUT"金日我好似,,*[靈魂出X],,(系豬肉亭講咖),,D人問我系咪吾舒服喎!!*
[下,,我無野牙,,,],,,,E句野..我答左人成日LU!!*
跟住,,*[丸丸撞車]E件事,,成個F.2刀知,,//第2個小息,,
我問牙YING個D借書啦,,))佢地問我丸丸佢咩事,,我又即刻喊啦,,跟住,,有好多人,,圍左系到*
甘我費事啦,,咪沖入次所囉!!*唉................................+))
跟住金日,,*(黑雨),,我地早放..我放學之後..我勁有沖動,,沖去*[北區]囉!!*
好彩無咋,,因為原來佢出左院啦!!*)),,不過放學之後,,我無再LU!!*,,,
因為屎坦個D系到,,我吾會覺得不安既尼,,>M<"跟住我地叫埋B朗落黎,,,//
*(因為佢金日第3堂吾舒服,,返左屋企*吾系因為丸丸,,系因為本新就發燒!!*)
佢落到黎,,去左我榮福間屋,,睇碟,,睇睇下..丸丸打黎,,話佢無事啦喎!*><"
卡卡卡................))+佢仲要系到笑囉!!*唉................死臭丸*

跟住我同B朗4點幾去左華明,,丸丸落左黎..|*我地反左陣..系到演返金日既佢*哇卡卡,,我地演得超搞笑!!*
跟住,,5點到,,佢2個送我去搭車,,))返到屋企,,無開到機\*因為金日太啦!!*
``__________________金日朝早就死...........跟住..6點幾就開始,,就死左啦*

                                     

                                                             

 



點擊查看全圖