|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日,,朝早,,睇左D野...*
哇...超激!!*激撚到我心臟病..= ="
我RE左成*(2000幾字)!!!*勁的..喜喜/
跟住..LUNCH之前系P.E堂*
諗住要考試,,咪帶左3333囉...*
仆佢個街牙!!*,,落雨吾洗上喎...
MIZ話,,系*[紅雨]黎個喎..下就吾洗上堂*可以去反的!!*
哇卡卡....x5000000000*
我+丸丸+屎坦+B朗+蕉蕉*系會所個邊個*[後樓梯]到,,,食LUNCH*
我地系到傾計!!*估吾到,,,梨系甘個囉!!**{大眼小姐}!!!*
系我地背後,,講我同丸丸!!*仲要講埋*{蕉蕉}!!*梨無病牙?!...-3-"
刀傻既!!*搞撚到我心情勁差,,*系甘系到..掟野..又發脾氣*踢門,,=3="
唉........*跟住,,夜晚,,我刀無返去訓*去左*[聯和]個邊訓*
跟住跟左牙山去*(上水)食飯,,//佢細佬,,16歲生日,,,*
佢媽咪,,知道我金晚要食自己,,所以叫埋我去囉!!*
喜喜,,,,*去到刀吾知點甘...//行過去個陣,,*佢細佬系出面煲緊煙!!*
我又吾知點甘喎,,,,//唉...不過好好彩..佢地屋企D人..刀好中意講野既,,,//
佢細佬好搞笑,,*不過佢個樣刀吾似16歲..似18歲*
同佢傾左2句,,問我有無比人蝦喎*?!O嘴,,>3<"
傻既...*又話我系個D好吾乖個D..-3-"
人地,,刀吾知幾乖,,*哇卡卡卡!!*我1放學,,就死返屋企咖啦,,*吾會周圍反咖!!*(小3之前)
跟住食完飯,,,-3-"系上水個冰行街,,*開心死牙!!!*跟住,,10點幾...就返左屋企NA!!*......................AND


|