|

[★*看 了你 兩 眼 已心 痛*×°°未轉 身◆◆:;便 要 哭`'*
金日放學,,我+丸丸+細B子+B朗+屎坦+蕉蕉*去左會所到反,,//
反到4:30到NA!!*去左接正正><"喜喜,,//跟住我返屋企換3333*
換完,,6:30到出到黎,,同B朗出左*[占嘴],,去*{SOGO}BUY野//哇..= ="D野貴死人啦..>/\<!!*
算算..BUY完,,去左*(新世界廣場)到食野..系M記NA...>3<"KAKA!!*
食完,,刀9點30落.,*返到去屋企,,借左3隻碟*上到去,,刀10點幾嚕~*(金日返榮福喔!!*)...........AND*


|